Gå til innhold
Spørsmål om helse? Still spørsmål anonymt her ×
Husk at de som svarer ikke nødvendigvis er helsefaglig personell. Ta kontakt med fastlege ved bekymringer!

Klarer ikke mer..

AnonymDiskusjon

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hvorfor føler du det slik? Nylige hendelser eller en følelse du har hatt lenge? Uansett synes jeg du bør kontakte fastlegen din å få noe sovemedisin, mangel på søvn har ofte sammenheng med "psykiske lidelser". Fastlegen din kan også hjelpe deg med en eventuell diagnose og videre behandling.

Er det lov å spørre hvor du bor i landet?

Endret av Nasciboy
Lenke til kommentar

Hvorfor føler du det slik? Nylige hendelser eller en følelse du har hatt lenge? Uansett synes jeg du bør kontakte fastlegen din å få noe sovemedisin, mangel på søvn har ofte sammenheng med "psykiske lidelser".

Er det lov å spørre hvor du bor i landet?

JEg aner ikke hvorfor, plutselig så bare skjedde det. Har ikke noen grunn til det. Livet føles bare så meningsløst, alt er meningsløst. Er som sagt bare sliten og lav energi. Får også plutselig feber midt på dagen noen ganger og har bare lyst til å sove.

Vet ikke om jeg vil kontakte fastelege, medisiner kan gjøre vondt verre, og vel det koster jo mye penger.

Jeg bor i Oslo. Anonym poster: ab4642e657128a7998f9c7876c5f1f57

Og forresten de gangene jeg ikke har klart å sove om nettene eller bare sovner for å så våkne opp (føles ikke som at jeg sover, vanskelig å forklare) så blir jeg kvalm og får en litt rar følelse i hjertet. Anonym poster: ab4642e657128a7998f9c7876c5f1f57

Lenke til kommentar

Det er nok en depresjon du er på vei inn i. Det er en veldig vanskelig del av livet. Har vært det flere ganger. Det er forferdelig, og jeg vet hva du snakker om. Men bare prøv å tenk på ting som gjør deg glad, vær med venner og forsøk alt som normalt. Det hjalp for meg.

Lenke til kommentar

JEg aner ikke hvorfor, plutselig så bare skjedde det. Har ikke noen grunn til det. Livet føles bare så meningsløst, alt er meningsløst. Er som sagt bare sliten og lav energi. Får også plutselig feber midt på dagen noen ganger og har bare lyst til å sove.

Vet ikke om jeg vil kontakte fastelege, medisiner kan gjøre vondt verre, og vel det koster jo mye penger.

Jeg bor i Oslo. Anonym poster: ab4642e657128a7998f9c7876c5f1f57

Og forresten de gangene jeg ikke har klart å sove om nettene eller bare sovner for å så våkne opp (føles ikke som at jeg sover, vanskelig å forklare) så blir jeg kvalm og får en litt rar følelse i hjertet. Anonym poster: ab4642e657128a7998f9c7876c5f1f57

For meg høres det ut som om en tur til fastlegen din vil være begynnelsen på løsningen. Medisiner koster ikke mye på resept, over en viss grense per år er det også gratis.

Og det er jo ingen som tvinger deg til å fortsette med medisin som gjør deg verre.....

Uten at jeg er noe lege ville jeg dratt til fastlegen umiddelbart for det du beskriver kan også tyde på en fysisk sykdom som kan være med på å forsterke at du kanskje sliter litt psykisk.

Å besøke fastlegen din har du INGENTING å tape på.....

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...