bajaz_66 Skrevet 14. januar 2013 Del Skrevet 14. januar 2013 Jeg har en splitter ny vaskemaskin. Når jeg skulle bruke den i dag, er vel vask nr 3 kom det noen fryktelige lyder når den drev å fylte seg med vann og trommel gikk rundt. Skikkelige høye dunke lyder. Har sjekket at den står i vater, den står helt stødig, har ikke blitt flyttet på. Den bråker ikke under sentrifugering eller vask, men når den fyller vann. Blir veldig frustrert, da den er helt ny som sagt, Noen som har noen anelse om hva som kan være galt....? Takker for svar...... Lenke til kommentar
BlueEAGLE Skrevet 15. januar 2013 Del Skrevet 15. januar 2013 Noe kan være løst inni vaskemaskinen. Uten noe opptak av lyden eller merke eller noen som helst relevant informasjon om vaskemaskinen så er det ikke så veldig lett å si hva det kan være. Lenke til kommentar
BirgerCaC Skrevet 16. januar 2013 Del Skrevet 16. januar 2013 Det kan eventuelt være noen elementer inni vaskemaskinen som ikke har blitt skrudd ordentlig fast av fabrikken. Jeg regner med at det er en slik garanti på vaskemaskinen i og med at det skal være ganske ny og da bør du be en om å komme å se på det og eventuelt skru det fast hvis det er noe som er løst inni der. Hvis maskinen derimot bare bråker så er det enkelte maskiner som bråker mere enn andre og dette er liksom helt normalt. Nå får du jo ikke noe bra i dette landet uten å betale en hel haug med penger heller... Lenke til kommentar
Sinnapels Skrevet 16. januar 2013 Del Skrevet 16. januar 2013 Du har fjernet transportskruene? 1 Lenke til kommentar
BirgerCaC Skrevet 16. januar 2013 Del Skrevet 16. januar 2013 Ja, det hadde jeg nesten glemt fordi det er en stund siden jeg har fått nye vaskemaskin, men det kan være det at du ikke har fjerne transportskruene som en sier over meg her. Transportør pleier egentlig å gjøre dette, men det er jo en del som slurver nå til dags så... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå