KatrinaS Skrevet 15. januar 2013 Del Skrevet 15. januar 2013 Noen som vil spille nå ? Jeg ville gjerne spilt, men har ikke hardware til å spille. Skal ha ny pc så snart jeg har mulighet. Men moren min kom og sa at jeg skulle få 4-5000 helt tilfeldig, så da får jeg visst sponset over halvparten av kostnadene. Har ikke spurt om lov til å kjøpe pcen enda da. Lenke til kommentar
Korka Skrevet 15. januar 2013 Forfatter Del Skrevet 15. januar 2013 Godt å høre Kjedelig å spille alene.... Lenke til kommentar
KatrinaS Skrevet 15. januar 2013 Del Skrevet 15. januar 2013 Ja, det er det. Og jeg har ingen venner som spiller, så må finne andre. Eller de spiller, men bare f2p på pc som er elendig, eller minecraft liksom. Lenke til kommentar
Vizla Skrevet 15. januar 2013 Del Skrevet 15. januar 2013 (endret) Greit å være independent om man ikke får organisert så mange. Men hvordan fikser man biler? og kan man reloade våpnene på bilene? Vil si stikk motsatt. Få spillere og opfor/blufor er et godt valg, mange spillere og independent er det beste. Kjøretøy/helis fikses med repairkit eller repairtruck, ammo til våpen får du fra ammotruck(Kjør opp ved siden av ammo/repairtruck og velg fra musehjul-menyen). Endret 15. januar 2013 av Vizla Lenke til kommentar
eirikol1 Skrevet 16. januar 2013 Del Skrevet 16. januar 2013 er med å spele i helgene kjøre igang med teamspeak då eller? Lenke til kommentar
Korka Skrevet 16. januar 2013 Forfatter Del Skrevet 16. januar 2013 Jeg har ikke teamspeak, eller tilgang til å sette opp server Men tenkte jeg skulle spille nå, så bare si ifra vist noen vil joine Lenke til kommentar
eirikol1 Skrevet 16. januar 2013 Del Skrevet 16. januar 2013 (endret) Eg kan sette opp ein 24/7 TS server i neste veke ein gong, ellers går det jo an å bruke skype eller steam, samt ingame. [EDIT 17.jan] Nokon som er med å spele i dag? driver å laster ned arma 2 no! Men lurer på om eg trenger å laste ned arrowhead også? i tilfelle kan eg ikkje spele før om 3 timer. Endret 17. januar 2013 av eirikol1 Lenke til kommentar
Fokka Skrevet 17. januar 2013 Del Skrevet 17. januar 2013 Si ifra visst noen skal spille ikveld Jeg skal vel altids klare og finne en TS server vi kan sitte på visst det er ønskelig ^^, Lenke til kommentar
Korka Skrevet 17. januar 2013 Forfatter Del Skrevet 17. januar 2013 Si ifra visst noen skal spille ikveld Jeg skal vel altids klare og finne en TS server vi kan sitte på visst det er ønskelig ^^, Føler ikke for å spille ikveld, men imorgen/helga kanskje? Lenke til kommentar
eirikol1 Skrevet 17. januar 2013 Del Skrevet 17. januar 2013 Var på tidligare i dag, utrolig artig gamemode! blir ikkje meir gaming på meg denne veka i alle fall, får sjå utover neste veke. Lenke til kommentar
Fokka Skrevet 17. januar 2013 Del Skrevet 17. januar 2013 Føler ikke for å spille ikveld, men imorgen/helga kanskje? Ja, bare skriv her så er jeg sikkert klar for og spille litt Lenke til kommentar
Korka Skrevet 18. januar 2013 Forfatter Del Skrevet 18. januar 2013 Noen som vil spille nå ? Lenke til kommentar
Belfez Skrevet 22. januar 2013 Del Skrevet 22. januar 2013 Dette ble fort min favoritt vertfall! 1 Lenke til kommentar
adda91 Skrevet 27. januar 2013 Del Skrevet 27. januar 2013 Noen som fortsatt spiller wasteland? har spilt det i et par uker for meg selv, og synes det er på tide å finne noen å spille med, da independents blir noe kjedeligt etterhvert. Lenke til kommentar
Korka Skrevet 28. januar 2013 Forfatter Del Skrevet 28. januar 2013 (endret) Anbefaler www.dayznorge.no. Jeg er medlem der, og derifra kom jeg i kontakt med en klan som heter The RoadKillers. De spiller jeg sammen med idag Er mange som spiller Wasteland på DayZNorge også. Er jo over 700 medlemmer. Endret 28. januar 2013 av Korka Lenke til kommentar
Django Skrevet 28. januar 2013 Del Skrevet 28. januar 2013 Vi har i skrivende stund 250 spillere fordelt over fire wasteland servere. Vi kjører en custom versjon, med en del forbedringer. https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1486730 1 Lenke til kommentar
KatrinaS Skrevet 28. januar 2013 Del Skrevet 28. januar 2013 Er det zombier/evt. andre farer enn spillere i wasteland? Lenke til kommentar
adda91 Skrevet 28. januar 2013 Del Skrevet 28. januar 2013 Er det zombier/evt. andre farer enn spillere i wasteland? Nei, det er ingen zombier, men dersom du velger å dra til en av oppdragene, som består av alt i fra å hente forsyninger sluppet ned med fly til å hente stridsvogner/apc, da vil det som regel vær endel NPC'er der som vil forsvare det du prøver å få tak i ellers er det ingen store farer. Lenke til kommentar
KatrinaS Skrevet 28. januar 2013 Del Skrevet 28. januar 2013 Ok, så det er nesten bare spillere? Lenke til kommentar
adda91 Skrevet 28. januar 2013 Del Skrevet 28. januar 2013 Ok, så det er nesten bare spillere? Ja Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå