FrihetensRegn Skrevet 14. januar 2013 Rapporter Del Skrevet 14. januar 2013 Etter at Oracle oppdaterte Java, har jeg lastet ned og reinnstallert hele programmet. Men nå vil ikke hverken IE eller Firefox bruke Java. Jeg får beskjed fra Firefox om å innstallere en Java plug-in men den failer og ber meg laste ned manuelt. Manuelt leder meg bare til nedlastingssiden der jeg kan laste ned den filen jeg allerede har lastet ned og innstallert. Hva er galt? Lenke til kommentar
morten_b Skrevet 14. januar 2013 Rapporter Del Skrevet 14. januar 2013 Total tipp, men mulig du har lastet ned 64 bit Java og nettleserene dine trenger 32 bit ?? Du kan forsøke å gå til http://ninite.com/ og velge Java under Runtimes og laste ned en installer. Denne kan du kjøre igjen hver gang Java må oppdateres Lenke til kommentar
FrihetensRegn Skrevet 14. januar 2013 Forfatter Rapporter Del Skrevet 14. januar 2013 Lastet ned 32-bit og nå virker den Lenke til kommentar
Mr D Skrevet 14. januar 2013 Rapporter Del Skrevet 14. januar 2013 Jeg hadde samme problem tidligere i dag. Fant ut at jeg i tillegg til vanlig Java hadde JavaFX og avinstallerte den. Da funka det. Lenke til kommentar
FrihetensRegn Skrevet 14. januar 2013 Forfatter Rapporter Del Skrevet 14. januar 2013 Kan godt være at det var det som gjorde det også, siden jeg slettet både Java og JavaFX før jeg innstallerte Java 32 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå