BIG1 Skrevet 14. januar 2013 Del Skrevet 14. januar 2013 Hei. Vurderer å kjøpe en av disse to: ASUS Pad TF700T og Google Nexus 10. Fordeler med Asus: - Bedre batteri - Tastatur Google Nexus 10: - Bedre skjerm - Android 4.2 (og hurtige fremtidige oppdateringer(?) - Bedre CPU og GPU Hva ville du valgt? Og hvorfor? Lenke til kommentar
MobilNerd Skrevet 14. januar 2013 Del Skrevet 14. januar 2013 For min del er oppdateringer alt. Jeg vet hvor irriterende det er å vente, så Nexus fra meg . Lenke til kommentar
Mala Skrevet 14. januar 2013 Del Skrevet 14. januar 2013 (endret) Og min erfaring med ASUS brett (TF200) er at de ikke er flinke til fungerende oppdateringer. Dropp ASUS. Benytter TF700 seg av det samme lusne piss internminnet som TF200? I såfall er det synd, en flaskehals og egentlig helt skandaløst. Og grunn nok i seg selv til å ikke kjøpe seg ett brett av denne serien. Endret 14. januar 2013 av Mala Lenke til kommentar
BIG1 Skrevet 20. januar 2013 Forfatter Del Skrevet 20. januar 2013 Takk for gode svar. Vil det være forskjell på den europeiske kontra amerikanske versjonen av Nexus 10? Lenke til kommentar
baguett Skrevet 22. januar 2013 Del Skrevet 22. januar 2013 Ikke WiFi-utgaven nei. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå