Gå til innhold

Russ mangler navn på van... FORTSATT! HJELP!

Anbefalte innlegg

Som dere kanskje skjønner fra overskriften så er vi en russevan til 2013 kullet, som fremdeles mangler navn på vanen vår.. Dette skyldes at vi egentlig var to forskjellige biler, men det var så mange som hoppa ut av den ene at vi heller slo oss sammen til en van :-)

Vi er en bil bestående av tre gutter og to jenter, så det er eventuelt noe som kan spilles litt på. Eller så hadde det vært litt kult om navnet spilte litt på at vi var OL-barn!

Eller at vi overlevde 2012, det er også et mulig tema.

Så da håper jeg noen kan hjelpe oss, hehe!

Her er noen av forslaga noen av oss kom med:

- The princesses and the shadows

- Ubesluttsom

- Nokas verditransport

- Survivals (overlevde 2012..)

- Miraculum

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

2 girls 3 cups?

Ser vel helst etter no som kan binde oss med de temaene jeg skreiv i første innlegg :p

Eller altså, ikke såå kjempe drøye da! Er mange raringer skjønner duuu!

Endret av schr
Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...

Crossfade(d), Zig-zag, Slappy pappy, Crunk space, Alcoholocaust, Amputease.

Bare noe jeg kom på mens jeg satt her. :)

Jeg må ærlig innrømme at jeg var for blond til å forstå hva halvparten av de betydde :blush:

Men de var veldig interessante, så hadde du giddi å forklart? Haha :roll:

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Du startet tråden i januar og har fremdeles ikke ordnet navn? Begynner vel å bli litt hastverk nå. Jeg er uansett litt flau på deres vegne om dere ikke klarer å finne på et navn selv, og trenger et forum til hjelp. Litt av meninga er jo å være kreativ og komme på noe morsomt/kult/fengende selv. Det er mye fetrere med en van med et elendig egenkomponert navn enn et fantastisk navn en forumhore har funnet på. Selv om kanskje ingen andre en dere veit hvor navnet kommer fra, ville jeg likevel hatt en bitter ettersmak. Og hvor pinlig er det ikke når en eller annen douche kommer bort til dere på et russetreff og utbryter "Ha! Det er folka som ikke engang klarer å finne på navn selv"?

Lenke til kommentar

Du startet tråden i januar og har fremdeles ikke ordnet navn? Begynner vel å bli litt hastverk nå. Jeg er uansett litt flau på deres vegne om dere ikke klarer å finne på et navn selv, og trenger et forum til hjelp. Litt av meninga er jo å være kreativ og komme på noe morsomt/kult/fengende selv. Det er mye fetrere med en van med et elendig egenkomponert navn enn et fantastisk navn en forumhore har funnet på. Selv om kanskje ingen andre en dere veit hvor navnet kommer fra, ville jeg likevel hatt en bitter ettersmak. Og hvor pinlig er det ikke når en eller annen douche kommer bort til dere på et russetreff og utbryter "Ha! Det er folka som ikke engang klarer å finne på navn selv"?

Da er det vel ærlig talt på tide at du begynner å følge litt med på russenavna som kommer inn i det siste århundret. Her er de færreste navnene kommet ut fra eget hode, og de fleste finner det faktisk fra nettet. Hvis det virkelig var det eneste du kom inn hit for å si, så syns jeg synd på deg som ikke har noe annet å fordrive tiden din med! Peace out.

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...