Skogslik Skrevet 14. januar 2013 Del Skrevet 14. januar 2013 Hei, jeg lurer på om noen har peiling på hvor man kan kjøpe Geitemelk? Gjerne kartonger på 1 liter eller noe slikt. Lenke til kommentar
Mannen med ljåen Skrevet 14. januar 2013 Del Skrevet 14. januar 2013 De selger det i nesten alle dagligvarebutikker på en viss størrelse. Du finner det i små kartonger nær vanlig melk, kefir, yoghurt osv. Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 14. januar 2013 Forfatter Del Skrevet 14. januar 2013 Ah! Det skal jeg jaggu sjekke i morgen. Har til vane og bare sjekke der det er vanlig melk... Lenke til kommentar
robertaksland Skrevet 15. januar 2013 Del Skrevet 15. januar 2013 Den eneste geitemelken du får er ultrapasteurisert for lang holdbarhet, og har verken samme smak eller næringsinnhold som ekte vare. Men ekte geitmelk er så lavt marked for at det ikke selges kommersielt så vidt jeg vet. Det greieste er å henvende seg hos gårder som har geiter og be om å få kjøpe direkte av dem. Lenke til kommentar
BirgerCaC Skrevet 16. januar 2013 Del Skrevet 16. januar 2013 Ja, det skal du finne de fleste steder og da særlig butikker som har ett stort utvalg. Jeg tviler egentlig på at du ikke finner det for å si det sånn Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 16. januar 2013 Forfatter Del Skrevet 16. januar 2013 Fant den ja Men en slik kartong var veeldig liten, ikke nok til et glass engang Og kjøpe på gård er nok det greieste ja, men kjenner ingen som driver med geiter rundt her. Lenke til kommentar
BirgerCaC Skrevet 16. januar 2013 Del Skrevet 16. januar 2013 Den er vell like stor som en fløtekartong tenker jeg meg. Lenke til kommentar
Mat og Drikke Skrevet 18. januar 2013 Del Skrevet 18. januar 2013 Hei. Se om du kan finne et gårdsutsalg i nærheten av der du bor på denne siden. Mat og Drikke Lenke til kommentar
Nebuchadnezzar Skrevet 18. januar 2013 Del Skrevet 18. januar 2013 Se fra ca 1:00 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå