harald_ Skrevet 12. september 2003 Del Skrevet 12. september 2003 Ja, skal du på polarparty i høst? Det skal jeg! Plass #268 (Blå sone) Lenke til kommentar
-kga- Skrevet 12. september 2003 Del Skrevet 12. september 2003 Jeg skal også. Jeg bor ca. 1km unna der det holdes så det er ett must og dra dit. 400 folk er jo greit det. 5 dager for 250. MYE billigere en TG og oslo lan. Lenke til kommentar
norpheus Skrevet 30. september 2003 Del Skrevet 30. september 2003 Jeg skal også!! Lenke til kommentar
Raggi Skrevet 30. september 2003 Del Skrevet 30. september 2003 Ja, skal du på polarparty i høst? jeg skal ikke! Lenke til kommentar
-kga- Skrevet 30. september 2003 Del Skrevet 30. september 2003 wee, i morgen klokka 10 braker det løs. bare synd at de har cs, sc og q3 i compoenne, kunnen bytta det ut med noe mer upp to date. Lenke til kommentar
Thanatos Skrevet 1. oktober 2003 Del Skrevet 1. oktober 2003 No mer up to date? greit nok, de er gamle spill, men de er fortsatt like bra! Starcraft er jo det mest geniale å nyskapende spillet som er kommet ut, CS er jo en klassiker og en bra mod på et dødsbra spill og Q3... øh, har jeg ikke spilt.. :oops: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå