Diskutant Skrevet 14. januar 2013 Del Skrevet 14. januar 2013 (endret) Hei! Noen som vet hvor savegame-filen ligger i GTA? Har hatt en del problemer og må slette og installere på nytt, men vil ikke begynne helt på nytt. Endret 14. januar 2013 av Diskutant Lenke til kommentar
Gjest medlem-16183 Skrevet 14. januar 2013 Del Skrevet 14. januar 2013 tipper det ligger i Mine Dokumenter. Lenke til kommentar
KatrinaS Skrevet 14. januar 2013 Del Skrevet 14. januar 2013 tipper det ligger i Mine Dokumenter. I dine dokumenter! Hjelper veldig for TS å vite at du har det i dine dokumenter. Neida. Har du win 7, er det bare å søke etter spillet, og da vil du se mappa Lenke til kommentar
Gjest medlem-16183 Skrevet 14. januar 2013 Del Skrevet 14. januar 2013 I dine dokumenter! Hjelper veldig for TS å vite at du har det i dine dokumenter. Neida. Har du win 7, er det bare å søke etter spillet, og da vil du se mappa han er sikkert ikke helt dum da. Lenke til kommentar
KatrinaS Skrevet 14. januar 2013 Del Skrevet 14. januar 2013 han er sikkert ikke helt dum da. Jeg bare tulla med en helt elendig humor. Ellers er det bare bra? Lenke til kommentar
Diskutant Skrevet 14. januar 2013 Forfatter Del Skrevet 14. januar 2013 Ah. Jeg lette i programfilene. Bruker win8 Takker! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå