Gå til innhold

mc eller bil lappen?

Anbefalte innlegg

hei, gutt på 17 år og grubler ekstremt på hva jeg skal gjøre når den tid kommer. MC lappen eller bil lappen først? er skikkelig inn for det med supermotard osv.. har moped lappen da, men den kan vell ikke sammenlignes med mc lappen. hva ville du gått for?

TRENGER GODE SVAR ! :D

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Billappen er mye mer nyttig, tok begge deler og har ikke fått kjørt motorsykkel noe særlig da jeg kjøpte bil og ikke motorsykkel.

Været her i norge gjør at du uansett ikke kan kjøre stort mer enn 5mnd. i året uansett + noe dritt i regnvær, noe vi selvsagt har mye av hver sommer.

Når det er sagt så elsker jeg å kjøre sykkel, det er en helt annen følelse enn noe annet.

• Liker 2
Lenke til kommentar

Tja, jeg byttet bil med mc under studietiden og fant mc mest praktisk i Bergen. -I vinterhalvået kjøpte jeg månedskort på bussen.

Vintrene i Bergen er mye isfri, men vinterkjøring med mc frarådes. Alt blir innsauset i dritt inkludert porer i huden. Mc slites også og. Går hull på løvtynne eksosrør med alt saltet. Kulden er d minste problemet.

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...

Du må vel strengt tatt ta den avgjørelsen sjølv.

Bil dersom du har mest behov for det eller mc om du har lidenskap for det.

Personleg får du meir utav mc-lappen, men det kan jo diskuterast då reglane har blitt so anale no i 2013.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...