mcdude Skrevet 14. januar 2013 Del Skrevet 14. januar 2013 hei, gutt på 17 år og grubler ekstremt på hva jeg skal gjøre når den tid kommer. MC lappen eller bil lappen først? er skikkelig inn for det med supermotard osv.. har moped lappen da, men den kan vell ikke sammenlignes med mc lappen. hva ville du gått for? TRENGER GODE SVAR ! Lenke til kommentar
Luske_Ludvig Skrevet 14. januar 2013 Del Skrevet 14. januar 2013 Dersom du stort sett kjører om sommeren og ikke har barn --> MC Lenke til kommentar
Faller Skrevet 14. januar 2013 Del Skrevet 14. januar 2013 Jeg ville tatt billappen først fordi den har større bruksnytte og er mer "sosial" i form at man kan dra på turer eller andre steder med venner. Så ville jeg supplert med MC-lappen etterhvert Mvh Faller 1 Lenke til kommentar
multisync Skrevet 14. januar 2013 Del Skrevet 14. januar 2013 Billappen er mye mer nyttig, tok begge deler og har ikke fått kjørt motorsykkel noe særlig da jeg kjøpte bil og ikke motorsykkel. Været her i norge gjør at du uansett ikke kan kjøre stort mer enn 5mnd. i året uansett + noe dritt i regnvær, noe vi selvsagt har mye av hver sommer. Når det er sagt så elsker jeg å kjøre sykkel, det er en helt annen følelse enn noe annet. 2 Lenke til kommentar
R2B2 Skrevet 14. januar 2013 Del Skrevet 14. januar 2013 I det landet her må du tenke praktisk. Bil er no brainer spør du meg. 1 Lenke til kommentar
Luske_Ludvig Skrevet 14. januar 2013 Del Skrevet 14. januar 2013 Tja, jeg byttet bil med mc under studietiden og fant mc mest praktisk i Bergen. -I vinterhalvået kjøpte jeg månedskort på bussen. Vintrene i Bergen er mye isfri, men vinterkjøring med mc frarådes. Alt blir innsauset i dritt inkludert porer i huden. Mc slites også og. Går hull på løvtynne eksosrør med alt saltet. Kulden er d minste problemet. Lenke til kommentar
mcdude Skrevet 14. januar 2013 Forfatter Del Skrevet 14. januar 2013 takk for bra svar men er det innført nye regler innen mc ? man kan fortsatt ta mellomtung når man er 18 ? Lenke til kommentar
multisync Skrevet 14. januar 2013 Del Skrevet 14. januar 2013 http://www.vegvesen.no/Forerkort/Om+forerkort/Hva+har+jeg+lov+a+kjore/Motorsykkel+klasse+A2 Lenke til kommentar
Daxt3r Skrevet 2. mars 2013 Del Skrevet 2. mars 2013 Du må vel strengt tatt ta den avgjørelsen sjølv. Bil dersom du har mest behov for det eller mc om du har lidenskap for det. Personleg får du meir utav mc-lappen, men det kan jo diskuterast då reglane har blitt so anale no i 2013. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå