tyldum Skrevet 12. september 2003 Del Skrevet 12. september 2003 Har handlet litt her og der oppover årene og aldri møtt på en dårlig webshop i grunn. Men så har jeg kun trengt retur av defekt vare en gang... Har ingen ekstreme opplevelser egentlig, men vil bare gi litt god reklame til de som jeg føler har gitt meg litt ekstra service (eller ikke mangla service..). vsdata.no tulla til en bestilling jeg hadde og utelot et CompactFlash-kort. Hvordan den hadde fått 0 i antall forstår ikke jeg siden det til og med stod 1 i antall på ordrebekreftelsen. Men de ordna opp; jeg fikk et bedre produkt til lavere pris en det jeg opprinnelig bestilte. Litt kjedelig at de ikke droppa oppkravet, men summ en ble den samme som jeg opprinnelig skulle ha betalt, så det gjorde ikke meg noe. Nærmeste jeg kommer ekstrem service er Apple. Kjøpte en iPod like før sommeren som fungerte ypperlig frem til dne plutselig ikke ville bli gjenkjent av en eneste maskin (verken PC eller Mac). Gikk inn på nettsidene til Apple (var kjøpt gjennom Applle Store) og fylte ut et skjema om retur av defekt produkt. En time senere ringte en hyggelig dame og spurte noen standard spørsmål ("prøvd ditt og datt?"). Konkluderte med at den måtte sendes inn. De skulle sende meg en eske som jeg skulle sende inn. Så de sendte en TOM eske (med emballasje til min elskede iPod) med ekspressbud fra Nederland. Dagen etter hadde jeg esken. I esken var det godt med polstring og en pose som jeg skulle legge eksne i og gi til budfyren. Dagen etterpå hadde Apple iPoden. Noen uker senere kommer Linjegods med en splitter ny iPod til meg. Ja, helt ny (med samme graveringa som den første!), med tilbehør og alt. Så nå har jeg en ripefri ny iPod og dobbelt opp med tilbehør. Kosta ikke en krone (men til gjengjeld kosta iPoden mange kroner). Lærdom: man får faktisk hva man betaler for av og til. Jeg er ikke skremt fra noen netthandel i alle fall Lenke til kommentar
Black Star Skrevet 20. september 2003 Del Skrevet 20. september 2003 Så lenge man opptrer høflig og behersket overfor nettbutikker (og andre butikker for den saks skyld), så får man som regel god service tilbake. Tydelig at du har forstått dette :-) Hilsen en fornøyd butikkselger Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå