Emils. Skrevet 20. januar 2013 Del Skrevet 20. januar 2013 Defoe kommer til å gjøre livet surt for forsvaret til United. Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 20. januar 2013 Del Skrevet 20. januar 2013 Det spørs om vi får fjorårs-Defoe eller årets Defoe. Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 20. januar 2013 Del Skrevet 20. januar 2013 (endret) Alltime-Defoe. Syke lårmuskler på Bale. Endret 20. januar 2013 av Emils. Lenke til kommentar
Roger Roger Skrevet 20. januar 2013 Del Skrevet 20. januar 2013 Har Jones bevist noe som helst på midten? Dette blir for feigt og defensivt for min del. Om Fergie så absolutt skal ha 3 på midten så er da Anderson et mye bedre alternativ enn Jones? Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 20. januar 2013 Del Skrevet 20. januar 2013 Super-Vert sliter visstnok med sykdom, og er på benken kun i tilfelle skader. Har Jones bevist noe som helst på midten? Dette blir for feigt og defensivt for min del. Om Fergie så absolutt skal ha 3 på midten så er da Anderson et mye bedre alternativ enn Jones? Nå sliter vi mot etablerte lag, og med RvP og Welbeck på topp så skal du ikke se bort fra at han vil slå oss med vårt eget våpen, kjappe kontringer. Lenke til kommentar
Solaar Skrevet 20. januar 2013 Del Skrevet 20. januar 2013 Noen som vet hvorfor Vertongen starter på benken? 0-5, alle mål signert Van Rapist Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 20. januar 2013 Del Skrevet 20. januar 2013 Det sies at han er småsyk. Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 20. januar 2013 Del Skrevet 20. januar 2013 (endret) Stiller et meget engelsk lag i dag. Walker, Caulker, Dawson, Lennon, Defoe og Parker selvfølgelig. Ikke verst Endret 20. januar 2013 av Snurreleif Lenke til kommentar
Latias Skrevet 20. januar 2013 Forfatter Del Skrevet 20. januar 2013 Pøh. Han ble bare skremt av været. Pusekatt. Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 20. januar 2013 Del Skrevet 20. januar 2013 Pøh. Han ble bare skremt av været. Pusekatt. På Twitter ble det påstått at han har en fobi mot snømenn etter å ha blitt ranet som liten pjokk i Belgia. Skal vel bare se om det er noen der først. Lenke til kommentar
Tåkefyrste Skrevet 20. januar 2013 Del Skrevet 20. januar 2013 Helvettes Wesley Snipes fra start igjen, takk for at du ødelegger søndagen min Fergie. Lenke til kommentar
Corey Skrevet 20. januar 2013 Del Skrevet 20. januar 2013 David Pleat kalte nettopp Kagawa for "Kagwaia"....... Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 20. januar 2013 Del Skrevet 20. januar 2013 Parker er på i alle fall. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 20. januar 2013 Forfatter Del Skrevet 20. januar 2013 Snipes fortjener vel å starte her etter arbeidsmoralen han viste mot scouserne. Dog vet jeg ikke helt hva jeg synes om han på kanten. Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 20. januar 2013 Del Skrevet 20. januar 2013 Lloris da.. Lloris har stort sett hatt dårlige utspill hele tiden synes jeg. Ikke bare denne kampen. Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 20. januar 2013 Del Skrevet 20. januar 2013 Lloris har stort sett hatt dårlige utspill hele tiden synes jeg. Ikke bare denne kampen. Det er sant, bare frustrerende at det fortsetter. Lenke til kommentar
Tåkefyrste Skrevet 20. januar 2013 Del Skrevet 20. januar 2013 Snipes fortjener vel å starte her etter arbeidsmoralen han viste mot scouserne. Dog vet jeg ikke helt hva jeg synes om han på kanten. Joda, kan forsåvidt se den, men han må snart begynne å vise til mer enn hardt arbeid. Er så lei av å se han sløse bort gode målsjanser. Lenke til kommentar
archanios Skrevet 20. januar 2013 Del Skrevet 20. januar 2013 Hadde vore greit om han spelte i ein posisjon der han får målsjansar og ikkje skal skape dei då. Einaste fordelen med oppstillinga er av Welbeck kan sendast fram som rein spiss dersom kamputviklinga tilseier det. Han har kvalitetar til å gjere ei god forestilling på vingen også, men bør spele mest mulig spiss om han skal få ønska utvikling der. Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 20. januar 2013 Del Skrevet 20. januar 2013 Der er duellen i gang ja. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå