Snurreleif Skrevet 18. januar 2013 Del Skrevet 18. januar 2013 Verste mulige tidspunkt å møte Manchester U. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 18. januar 2013 Forfatter Del Skrevet 18. januar 2013 Dette er da et bra tidspunkt for Spurs å møte United på. United har hatt altfor mange gode resultater de siste par månedene at en skikkelig stinker ligger i luften nå. Lukter undervurdering lang vei. Dette er forresten den vanskeligste kampen United har igjen denne sesongen. Borte mot et formsterkt Spurs-lag. Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 18. januar 2013 Del Skrevet 18. januar 2013 Tviler på at Ferguson undervurderer oss "igjen", han er for klok til å gjøre det. Formsterke eller ei, vi klarte kun 1 poeng mot QPR og skulle nok ønsket at vi hadde et bedre momentum frem mot kampen, samtidig vet jeg at WHL og supporterne kommer til å være 110% bak laget, og er nok veldig lystne på sin første "double" mot Manchester U på flere herrens år. Ei er det positivt at vi mistet Sandro, men Parker kan overraske (igjen). Lenke til kommentar
Latias Skrevet 18. januar 2013 Forfatter Del Skrevet 18. januar 2013 04.03.2012 Tottenham Hotspur 1-3 Manchester United 16.01.2011 Tottenham Hotspur 0-0 Manchester United 12.09.2009 Tottenham Hotspur 1-3 Manchester United 13.12.2008 Tottenham Hotspur 0-0 Manchester United 02.02.2008 Tottenham Hotspur 1-1 Manchester United 04.02.2007 Tottenham Hotspur 0-4 Manchester United 17.04.2006 Tottenham Hotspur 1-2 Manchester United 25.09.2004 Tottenham Hotspur 0-1 Manchester United 21.12.2003 Tottenham Hotspur 1-2 Manchester United 27.04.2003 Tottenham Hotspur 0-2 Manchester United Som regel jevne kamper på WHL. Kun to seire der på de siste fem møtene forteller jo at vi har slitt i nyere tid. Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 18. januar 2013 Del Skrevet 18. januar 2013 Samt at vi spilte mye bedre enn 1-3 resultatet i fjor.. Lenke til kommentar
Tåkefyrste Skrevet 19. januar 2013 Del Skrevet 19. januar 2013 Vinner vi denne så blir jeg mektig imponert. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 19. januar 2013 Forfatter Del Skrevet 19. januar 2013 De Gea Rafael - Ferdinand - Vidic - Evra Carrick - Cleverley Valencia - Rooney - Kagawa van Persie Hvis jeg ikke treffer på samtlige her, så legger jeg tippekarrieren på hylla. Lenke til kommentar
Tåkefyrste Skrevet 20. januar 2013 Del Skrevet 20. januar 2013 Håper på det, den elleveren der har potensiale til å slå hvilken som helst PL klubb. Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 20. januar 2013 Del Skrevet 20. januar 2013 Jeg er fornøyd bare vi tar poeng, Manchester U. er den desidert tøffeste motstanden, samt at dere har godt grep på oss. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-w7DZlO15 Skrevet 20. januar 2013 Del Skrevet 20. januar 2013 Får håpe Verthongen (?) og Bale presterer igjen, da. Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 20. januar 2013 Del Skrevet 20. januar 2013 Vertonghen vil nok være på stopperplass i denne kampen, og dermed bidra mindre offensivt. Bale er enten helt på eller av, samme gjelder Defoe. Vidic er tilbake, og kommer til å ha god kontroll på lille Defoe. Lennon mot Evra blir en viktig duell, og det viktigste er at vår Sandro-erstatter (Parker mest sannsynlig) spiller opp mot sitt beste. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 20. januar 2013 Forfatter Del Skrevet 20. januar 2013 Vidic eier ikke fart. Frykter Defoe. Skulle heller hatt Rio-Evans. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-w7DZlO15 Skrevet 20. januar 2013 Del Skrevet 20. januar 2013 Ja, hele laget må jo være på tå hev. Bare prøvde meg på de to målscorerne på OT, men Verthongen var visstnok ikke en av dem… Lenke til kommentar
Latias Skrevet 20. januar 2013 Forfatter Del Skrevet 20. januar 2013 Evans selvmål, Bale, Dempsey; Nani, Kagawa. Det var målscorerne i den kampen. Husker fortsatt den forsmedelige lørdagskvelden. Skandaløst dårlig spill. Giggs og dommeren var banens beste for Spurs. Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 20. januar 2013 Del Skrevet 20. januar 2013 Vertonghen ble kreditert først men det ble omgjort til selvmål. Dempsey skåret også et. Vidic kommer til å ha lite problemer med Defoe om han gir han lite rom og er litt "røff", Defoe jobber hardt men har desverre høyda som en stor ulempe. Eneste som kan redde han er balansen, bevegelser og utnyttelse av de få rommene han vil få. Skal han få utnytte rommene ordentlig må vingene og den hengende spiss være behjelpelige med motsatte bevegelser dog.. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 20. januar 2013 Forfatter Del Skrevet 20. januar 2013 Skulle kanskje hatt to spisser? Evra etterlater seg enorme rom offensivt noe som fører til at stopperen må fylle de rommene. To spisser mot halvannen stoppere har altfor ofte endt opp med scoringer imot. Bare å se hvor farlige Liverpool ble sist da de fikk inn en ekstra spiss. Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 20. januar 2013 Del Skrevet 20. januar 2013 Skulle kanskje hatt to spisser? Evra etterlater seg enorme rom offensivt noe som fører til at stopperen må fylle de rommene. To spisser mot halvannen stoppere har altfor ofte endt opp med scoringer imot. Bare å se hvor farlige Liverpool ble sist da de fikk inn en ekstra spiss. Vi har kun spilt 4-4-2 med Adebayor på laget, og han er for øyeblikket i Afrika. Eneste andre alternativ vil være Dempsey, men jeg føler han er bedre i en hengende spiss-rollex han har ihvertfall ikke farten til å utnytte de rommene og da er det like greit at han er enten oppspillspunkt, eller kommer ned for å hente ballen. Kantene våre pluss DM blir nøkkelen i denne kampen, DM til å stresse ballføreren deresx og vingene må utfordre èn mot èn når de kan fordi de begge har fantastiske rykk og tyngdepunkt. Ellers må de utfordre langs banen og heller skjære inn Lennon-style og slå 45 på enten Defoe eller Dempsey. Håper også Lloris beviser hvorfor han er regnet som en av verdens beste keeper-talenter. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 20. januar 2013 Forfatter Del Skrevet 20. januar 2013 Bale har nok sine rykk, men Rafael er flink til å følge. Blir spennende å se hvem som kommer vinnende ut av den duellen. United er ikke vant til å møte to lynhurtige vinger i samme kamp, så akkurat det er stor fordel Spurs. Ellers frykter jeg ikke Lloris. Ja, det er typisk at han leverer tidenes forestilling mot klubben han var sterkt linket til, men jeg hadde vært mer skremt om det var gamlefar Friedel som stod. Han har stått som en levende vekk mot United helt siden jeg begynte å følge med på fotball. Gir meg fortsatt mareritt. Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 20. januar 2013 Del Skrevet 20. januar 2013 Friedel er ikke lenger like mobil som han har vært, om jeg ikke husker helt feil fikk han også litt kritikk fordi han kunne ha klart å gjøre mer ut av en situasjon der dere skåret. Dessuten står han som limt på streken under hjørnespark og når lange baller kommer mot han, og det ironiske er at han ikke lenger har ferdighetene/refleksene til å være en "strek-keeper". Lloris er en mye flinkere sweeper, pluss at han ikke er redd for å komme ut i feltet. Eneste svakheten hans helt ærlig er at han ikke alltid er like stø i feltarbeidet (dog bedre enn f.eks DeGea). Han har vanvittige redninger, katte-reflekser og et vinnerinstinkt, sammen med Vertonghen var han min drømmesignering i sommer, og jeg gleder meg til han får vise ordentlig hva han kan. Greia er bare at Vertonghen og co har vært såpass solide bakover i det siste at han ikke blir satt på de store prøvene Skal nok få kjørt seg i morgen dog.. Ja Rafael skal nok klare å holde tritt med Bale, er mer spent på Evra mot Lennon dog fordi Evra ikke har samme rykket pluss at han jo får en del tyn for å ikke gå opp i spillerne fort nok. En Lennon på en god dag er kanskje ligaens mest oversette ving etter min mening. Lenke til kommentar
archanios Skrevet 20. januar 2013 Del Skrevet 20. januar 2013 United.no-journalist Bjarte Valen befinner seg imidlertid kun tre kilometer utenfor White Hart Lane. Han mener det ser stygt ut med tanke på kampen senere i dag. - Snøen laver ned. Jeg blir faktisk ganske overrasket om kampen spilles i ettermiddag, sier han. Men i følge Republik of Mancunia ser det ikkje så ille ut i området rundt WHL: Ser ikkje så ille ut for min del, men det var dette med engelskmenn og snø. - Vi får mange spørsmål om kampen spilles. Vi gir beskjed om endringer så snart det lar seg gjøre, men i øyeblikket skal den spilles, twitret den offisielle Tottenham-kontoen klokken elleve norsk tid. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå