Hansoen Skrevet 20. januar 2013 Del Skrevet 20. januar 2013 Dere slapp unna straffe. Resten var det dritt begge veier, men en straffe veier naturligvis tyngre enn andre ting. Var vel en situasjon i første hvor spurs fikk frispark utenfor egen 16 fordi spilleren falt. Kunne blitt stor sjanse. Så tror spurs-fansen ikke skal skrike for høyt. Lenke til kommentar
Solaar Skrevet 20. januar 2013 Del Skrevet 20. januar 2013 (endret) Bortsett fra at det ble 1-1 så kjørte vi over dere, brukte vel feil begrep men poenget står. Makan til grå serieleder skal man lete lenge etter! Når det er sagt er dere det minst jævlige av topplagene så dere får ha lykke til med resten av sesongen og får herved en forhåndsgratulasjon med seriegullet aller hjertligst fra meg, er jo så glad i Utd-gjengen her på forumet! Endret 20. januar 2013 av Solaar Lenke til kommentar
PSV Skrevet 21. januar 2013 Del Skrevet 21. januar 2013 Noen som fikk med seg dette? Må innrømme jeg ikke så det selv, litt humor likevel: http://www.aftonbladet.se/sportbladet/fotboll/internationell/england/article16101312.ab Lenke til kommentar
Muffinss Skrevet 21. januar 2013 Del Skrevet 21. januar 2013 Fikk med meg det ja, bedre enn at de kaster mynter ihvertfall Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 21. januar 2013 Del Skrevet 21. januar 2013 (endret) Synes også det var litt morsomt når Bale holdt på å falle bakover reklameskiltet så kom ei balljente (?) styrtende til unnsetning før... var det Cleverly, hjalp han opp. Endret 21. januar 2013 av Snurreleif Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 21. januar 2013 Del Skrevet 21. januar 2013 Hadde det vært City-fansen hadde de vel gjemt mynter i snøballene Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå