Cuneax Skrevet 14. januar 2013 Del Skrevet 14. januar 2013 Det hvite hus svarer på et ønske om å konstruere den fryktede romstasjonen fra Star Wars. Skal USA bygge Dødsstjernen? Lenke til kommentar
Simen1 Skrevet 14. januar 2013 Del Skrevet 14. januar 2013 Aiai, men hadde man hatt 1 500 000 norske oljefond til overs så hadde det jo vært dødskult å bygge noe sånt for det! 4 Lenke til kommentar
SonicDragon Skrevet 14. januar 2013 Del Skrevet 14. januar 2013 HAHAHAHAHAAAAA MOAAHAAAAAAA WEEEEHAAA ENDELIG Lenke til kommentar
Dauemannen Skrevet 14. januar 2013 Del Skrevet 14. januar 2013 Jaja, kanskje Disney er litt mer villige? 1 Lenke til kommentar
HylendeUlf Skrevet 14. januar 2013 Del Skrevet 14. januar 2013 En ting er å ha nok penger til å faktisk kunne bygget en "deathstar", men med tanke på størrelsen, så tror jeg neimen vi hadde hatt nok materiale her på jorden. 1 Lenke til kommentar
svelemoe Skrevet 14. januar 2013 Del Skrevet 14. januar 2013 En ting er å ha nok penger til å faktisk kunne bygget en "deathstar", men med tanke på størrelsen, så tror jeg neimen vi hadde hatt nok materiale her på jorden. Enkelt, konverter månen. 2 Lenke til kommentar
1BlueAnd1White Skrevet 14. januar 2013 Del Skrevet 14. januar 2013 En ting er å ha nok penger til å faktisk kunne bygget en "deathstar", men med tanke på størrelsen, så tror jeg neimen vi hadde hatt nok materiale her på jorden. Enkelt, konverter månen. det var faktisk en god ide (til en viss grad) bare hule ut månen så har vi en deth star i stein (eller hva nå månen består av) Lenke til kommentar
Cid Skrevet 16. januar 2013 Del Skrevet 16. januar 2013 USA sitter i dyp økonomisk krise, mens økonomene deres beregner kostnaden på byggingen av deathstar? Pølsevev! USA har begynt å bygge den for lenge siden, snart ferdig. De bare drar et latterlig høyt beløp opp av hatten for at ikke russere og kinesere skal prøve det samme. Hadde de droppet paranoia'n et øyeblikk, og satt noe av produksjonen til Asia så hadde de halvert kostnaden, og kunne brukt resten på velferd. Men, hey, amerikanerene driter vel i gamlehjem de også Lenke til kommentar
Simen1 Skrevet 16. januar 2013 Del Skrevet 16. januar 2013 Her er mer Star Wars forskning: Hvordan en reise i bortimot lysets hastighet vil fortone seg. Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 16. januar 2013 Del Skrevet 16. januar 2013 USA sitter i dyp økonomisk krise, mens økonomene deres beregner kostnaden på byggingen av deathstar? Eg meiner å ha lese i ein anna artikkel om emnet at det var studentar ved eit universitet som kom fram til den summen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg