c-bool Skrevet 14. januar 2013 Del Skrevet 14. januar 2013 Vet her er uendelig mange tråder om temaet på nettet, men er så mye forskjellig tema som eg syns er uinteriserende så starter en egen. Har ikke lest mye bøker før, og har ikke peiling på noken forfattere, norsk er også eit fag eg har slitt med hele tiden og tar allmenn påbygg som privatist. DVS lite hjelp fra lærer. Lurer på og ta tema fra bok til film, da eg trur dette blir mest interesant for meg. Er det noen som har noken gode forslag på bokserier som er gjort til film hadde det vert kjempe flott! Gjerne sjanger innenfor krim, spenning eller krig/militært, da eg syns dette er spennende. Hadde blitt kjempe glad om noen kom med forslag :-) Lenke til kommentar
AppelsinMakrell Skrevet 14. januar 2013 Del Skrevet 14. januar 2013 Jeg har en lignende oppgave på skolen min i norsk, og der leser jeg Hodejegerne av Jo Nesbø som også er en god film 1 Lenke til kommentar
c-bool Skrevet 14. januar 2013 Forfatter Del Skrevet 14. januar 2013 Ja det kunne vert eit alternativ, men er så mange som har valgt den bokserien der :/ Lenke til kommentar
Budeia Skrevet 15. januar 2013 Del Skrevet 15. januar 2013 http://bergenbibliotek.no/film/filmatiseringer Ser det er noen bøker av Lindell, Fossum, Skagen og Michelet som er blitt filmatisert, disse går vel under krim. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå