MonkeyMadness Skrevet 14. januar 2013 Del Skrevet 14. januar 2013 Heisann! Siden i fjor høst har jeg tatt tak i både trening og kosthold, og holder i skrivende stund på med SL 5x5. Fremgangen på styrketreninga har vært veldig bra, spesielt med tanke på at jeg aldri har trent noe særlig før. Trener nå med 85 kg i knebøy, og 105 kg i markløft, for å nevne noe. Ikke sykt høye tall, men det kommer seg Kostholdsmessig har jeg endret myyye. Frokosten er gått fra loff med Nugatti til eggerøre/rugsprø med cottage cheese, og nyttårsforsettet om godterifri 2013 går strålende. Problemet mitt kommer når jeg ser meg i speilet. Jeg evner ikke å se fremgang, selv om kanskje låra er blitt større Trener ikke kardio på siden. Er kanskje det en idè? Eller vil resultatene komme sakte med sikkert? Bildet er ikke av meg, btw! Lenke til kommentar
Dr. Brodsky Skrevet 14. januar 2013 Del Skrevet 14. januar 2013 (endret) Er problemet for mye fett eller for lite muskelmasse? Kardio er nok neppe svaret på problemet ditt uansett. Endret 14. januar 2013 av Phileas Fogg Lenke til kommentar
MonkeyMadness Skrevet 14. januar 2013 Forfatter Del Skrevet 14. januar 2013 Det hadde vel kanskje vært en fordel å informere om at det er en del fett inne i bildet Lenke til kommentar
Dr. Brodsky Skrevet 14. januar 2013 Del Skrevet 14. januar 2013 Du ønsker altså å bli kvitt fettet uten å miste for mye muskelmasse? Da er kostholdet veldig viktig. Du må ligge på et kaloriunderskudd, samtidig som du får i deg nok proteiner. Du må selvfølgelig også fortsette med styrketreningen. Det finnes mye god informasjon på fitnessbloggen.no. Søk etter "fettprosent" for eksempel. Du kan også lese om periodisk faste. Lenke til kommentar
MonkeyMadness Skrevet 14. januar 2013 Forfatter Del Skrevet 14. januar 2013 Det stemmer! Skal lese litt der da, se hva jeg finner ut. Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 15. januar 2013 Del Skrevet 15. januar 2013 Det hadde vel kanskje vært en fordel å informere om at det er en del fett inne i bildet Du har som nyttårsforsett å ikke spise søtsaker, men loff med Nugatti er greit? Om du skal ned i fettprosent er det minste du kan gjøre å kutte ut tomme kalorier som dette. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+8713 Skrevet 15. januar 2013 Del Skrevet 15. januar 2013 (endret) Du har som nyttårsforsett å ikke spise søtsaker, men loff med Nugatti er greit? Om du skal ned i fettprosent er det minste du kan gjøre å kutte ut tomme kalorier som dette. Hvordan leser du dette? Kostholdsmessig har jeg endret myyye. Frokosten er gått fra loff med Nugatti til eggerøre/rugsprø med cottage cheese, og nyttårsforsettet om godterifri 2013 går strålende. Til TS. Tror nok du må bruke måleband for å se noen forskjell så tidlig. Speilet er ikke det beste måleinstrumentet. Endret 15. januar 2013 av Slettet+8713 Lenke til kommentar
aomt Skrevet 15. januar 2013 Del Skrevet 15. januar 2013 Det stemmer! Skal lese litt der da, se hva jeg finner ut. Om du beholder same kosthold du har no (same mengde mat!) og hiver på med 30min kardio 2-3 gonger i uka, vil du begynne å gå ned i vekt. 1 Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 15. januar 2013 Del Skrevet 15. januar 2013 Hvordan leser du dette? Til TS. Tror nok du må bruke måleband for å se noen forskjell så tidlig. Speilet er ikke det beste måleinstrumentet. Leste feil. 1 Lenke til kommentar
MonkeyMadness Skrevet 22. januar 2013 Forfatter Del Skrevet 22. januar 2013 Takk for svar alle sammen! Fort gjort å lese feil Thomas Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå