Rockesmurf Skrevet 14. januar 2013 Del Skrevet 14. januar 2013 (endret) Hei! Jeg fant ikke noe tråd om dette. Så jeg prøver meg! Jeg er en stor fan av Pro Club på Fifa 13. Er med i ett fast lag, men dessverre ha medlemme der begynt og disse Fifa fremfor damer(!??) ( Neida, koselig det. Men jeg vil spille Pro Club! Derfor spørr jeg, er det noen spiller Pro Club aktivt og som trenger en spiller? Jeg er 85 i skill, spiller generelt sentralt i midten( defensiv og offensiv) og som en nødløsning på topp. Er en flopp som ving Jeg liker en ballbesittende stil og liker generelt ikke folk som bare spiller for seg selv (selvom det er lov og prøve seg!) - hvis noen er med i ett lag og mangler noen spillere så send meg en melding på XBL til "NOR sniper FTW" pcen har klikka så har ikke pc hjemme nå Send en melding om hvor mange dere er i klubben og hvor på banen dere trenger spillere og hvordan dere liker og spille? Går greit om klubben satser mye på kontringer Men hvis det er en klubb med bare individualister som bare dribler kan dere bare glemme det Endret 14. januar 2013 av Rockesmurf Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå