Tanoy Skrevet 14. januar 2013 Del Skrevet 14. januar 2013 Hei, jeg søkte etter billige spill på google, g2play kom frem. Veldig gode tilbud og priser, der kan du bare kjøpe så får du utløsningkode som du bruker på Steam. Vurderer å kjøpe Far Cry derfra men har hørt at de selger brukte Steam koder, altså koder som har vært bruk fra før av. Er det trygt å betale med VISA kort når du bestiler derfra? De trekker vell ikke noe mer en det koster?Så jeg lurer på om du faktisk får en ekte kode hvis jeg eventuelt skal kjøpe noe derfra. Og kan jeg bruke Amerikanske Steam koder på en Norsk bruker og Norsk Steam? Noen som har kjøpt noe derfra? Takker på forhånd, peaceee http://www.g2play.net/store/ Lenke til kommentar
Bruker-280022 Skrevet 14. januar 2013 Del Skrevet 14. januar 2013 G2Play er legit. Har kjøpt flere spill derfra uten problem. Lenke til kommentar
Jakoozie Skrevet 14. januar 2013 Del Skrevet 14. januar 2013 Har brukt det selv, og det skal være trygt. Men det skader ikke å bruke paypal-kontoen din, da skal du være trygg nesten uansett. Lenke til kommentar
-Léon- Skrevet 14. januar 2013 Del Skrevet 14. januar 2013 https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1363437 Lenke til kommentar
Tanoy Skrevet 14. januar 2013 Forfatter Del Skrevet 14. januar 2013 Ja når jeg skulle bestille Far Cry, så kommer det ikke opp noe som spør etter Visa kort nummer osv..? skal jeg trykke "submit order" er redd for at det skal komme i postkassen da? eller kommer visa kort informasjonen etter jeg har trykket der? Lenke til kommentar
StorPeder Skrevet 14. januar 2013 Del Skrevet 14. januar 2013 Du må trykke på Submit, ja. Etterhvert får du opp flere valg med betalingssmetoder, når du velger der og trykker deg videre blir du overført til selve betalingssiden. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå