Anathema Skrevet 12. september 2003 Del Skrevet 12. september 2003 Hei! jeg er på LAN hos en kammerat og vi satt å spillte CS. men plutselig streika pcen han og vi får starta igjen, men vi får ikke noe skjermbilde, ikke egang signal. skjermen forblir i stand-by modus. vi tror kanskje det kan være skjemkortet som har gått men vi er ikke sikre, dette er jo veldig merkelig i og med at pce en helt ny, og den har fungert fint helt til nå. Sys: OS:win Xp HK: asus a7v8x-x RAM: 512 crosair CPU:AMD 2500+ HDD:WDC 160gb Se Skjermkort:ati sappihre radeon 9700 pro all inn wonder så spm blir : Er det skjermkortet som er ødelagt ? eller hva annet kan det være? Lenke til kommentar
WipeOut! Skrevet 12. september 2003 Del Skrevet 12. september 2003 Jeg har hatt samme problemet, ta ut strøm kabelen slå av strømforsyninga å vent litt! Lenke til kommentar
Anathema Skrevet 12. september 2003 Forfatter Del Skrevet 12. september 2003 det funka ikke Lenke til kommentar
WipeOut! Skrevet 12. september 2003 Del Skrevet 12. september 2003 Prøv på nytt det tok ei stund!! Lenke til kommentar
Anathema Skrevet 12. september 2003 Forfatter Del Skrevet 12. september 2003 det er en codigen PSU, så det går ikke ann å skru den av, ledningen var jo ute 20 min da burde ikke det holde? Lenke til kommentar
[aspect] Skrevet 12. september 2003 Del Skrevet 12. september 2003 Nei sånn som du forklarer det, kan det høres ut som en kortslutning men det kommer også an på. Feks. har du et nytt kabinett eller gammelt?, og bruker du antistatisk når du skifter deler invendig? har nemlig fyrt i stykker et hovedkort og fikk samme symptomer som deg(fant senere ut hva det egentlig var)nemlig at det var et melommstykke formye i kabinettet(et gammelt et, og en amatør messig feil) og dette melommstykket presset mot et sted som ikke hadde mulighet for en skrue på hovedkortet og WallA! en fin kortsluttning som drepte det helt...du får se etter. lykke til Lenke til kommentar
jorgis Skrevet 12. september 2003 Del Skrevet 12. september 2003 Mener å huske at 9700 Pro har en egen strømkontakt som kobles til på samme måte som en harddisk. Det er veldig mange som har hatt problemer med disse, da enkelte HK ikke takler at den nesten ikke trekker strøm fra AGP-porten, pluss at det ofte er veldig dårlig kontakt. Plugg ut strømkontakten til kortet, plugg den inn igjen, og prøv på nytt. Hvis ikke det hjelper kan du prøve å riksle litt på den. (Mitt kort begynte å virke når satte kabinettet horisontalt. Har det selvsagt ikke sånn akkurat nå. :wink: ) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå