Gå til innhold
Trenger du hjelp med PCen? Still spørsmål her! ×

Winamp kræsjer maskinen min

Anbefalte innlegg

Hei. Slitt med et litt kjedelig problem nå en god stund, og google har ikke kommet opp med noen svar. Har prøvd med både Win7 32 og 64 uten at det har vært noen forskjell.

Når jeg spiller spill eller bruker applikasjoner som bruker lydkortet (merkelig nok ikke når jeg spiller av film eller musikk) så får jeg bluescreen etter rundt 30 min. Tar lenger tid med enkelte applikasjoner, men resultatet er alltid det samme.

Først begynner lyden å "skurre" litt, høres ut som det er en radio med dårlig signal. Så noen minutter etterpå klikker hele maskinen og jeg må starte på nytt.

Dette har irritert meg grenseløst nå over lengre tid, men fant endelig ut av det her i går. Jeg trengte å rydde opp i musikkbiblioteket mitt, instillinger for iPod, og en del andre saker, så jeg avinstallerte Winamp for å kunne begynne helt på nytt. Før jeg fikk installert det på nytt fikk jeg det for meg at jeg skulle prøve å spille litt for å se om det fortsatt skjedde.

Suksess! Jeg spilte sammenhengene i 5 timer uten at det skjedde noe med datamaskinen. Første gang jeg kunne spille nå på månedsvis, og det etter å ha avinstallert Winamp.

Har noen vært borti lignende? Jeg trenger jo Winamp for å høre musikk og oppdatere iPoden min, men om det betyr at jeg ikke kan spille spill, så er det en kjip tradeoff.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...