AnonymDiskusjon Skrevet 14. januar 2013 Del Skrevet 14. januar 2013 Okay, jeg lurer egentlig på hvor lurt dette er. Kort forklart: Min bror har en kjæreste, og hun har ei søster jeg kanskje liker. Hvor smart er det å hoppe på henne? Ville du gjort det selv i en tilsvarende situasjon om en bror/søster av kjæresten til nær familie var av interesse? Min bror bryr seg fint lite og synes jeg bare skal kjøre på, men at han mener det behøver ikke bety at det er smart akkurat Anonym poster: 59cd147b55dc8d6b8eef173935004aae Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 14. januar 2013 Del Skrevet 14. januar 2013 Ser ikke helt problemet. 5 Lenke til kommentar
krikkert Skrevet 14. januar 2013 Del Skrevet 14. januar 2013 Det er vel ikke først og fremst broren din du skal forhøre deg med, men dama hans... Lenke til kommentar
Espyy Skrevet 14. januar 2013 Del Skrevet 14. januar 2013 Du liker henne kanskje? 5 Lenke til kommentar
€uropa Skrevet 14. januar 2013 Del Skrevet 14. januar 2013 Det er vel ikke noe smartere, eller dummere, å hoppe på denne personen enn en annen. Bare ikke gjør det mot hennes vilje. Oldefaren min og brødrene hans giftet seg med tre søstre. Lenke til kommentar
multisync Skrevet 14. januar 2013 Del Skrevet 14. januar 2013 Bare ikke gjør noe dumt så det blir slutt, da får du nok aldri fred fra dama til broren din ihvertfall. Evt. får fred, men aldri ser broren din. Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 14. januar 2013 Forfatter Del Skrevet 14. januar 2013 Du liker henne kanskje? Ehh … ja, la oss nå si at det er noen jenter som virkelig har kødda til hodet mitt. Ting er ikke så åpenbart som det var før, ikke like klart. Tror det bare er jeg som ikke helt vil slippe følelsene løs, men jeg veit jo ikke det sikkert heller. Det er vel ikke noe smartere, eller dummere, å hoppe på denne personen enn en annen. Bare ikke gjør det mot hennes vilje. Oldefaren min og brødrene hans giftet seg med tre søstre. Vel, problemet er jo at det er litt flere involvert enn meg og henne. Hverken jeg og hun, eller brodern og kjæresten hans trenger å passe spesielt bra sammen. Hvis en av delene går skeis, noe som ikke er usannsynlig, hva gjør man da? Kanskje det enkleste er å prate med henne (søsteren jeg er interessert i altså), og bare si det som det er? For alt jeg vet trenger hun jo ikke være interessert engang, og da er jo all tankevirksomheten unødvendig. Bare ikke gjør noe dumt så det blir slutt, da får du nok aldri fred fra dama til broren din ihvertfall. Evt. får fred, men aldri ser broren din. Nei, det var jo det... Jeg vil jo ikke akkurat ødelegge for de heller Anonym poster: 59cd147b55dc8d6b8eef173935004aae Lenke til kommentar
€uropa Skrevet 14. januar 2013 Del Skrevet 14. januar 2013 Det behøver ikke å være vanskeligere enn du gjør det. Selv om ikke forholdet varer livet ut, hva er vel det verste som kan skje? 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå