Cuneax Skrevet 14. januar 2013 Del Skrevet 14. januar 2013 Diskusjon.no er en stor kilde til kunnskap. Guide: Slik blir du med på forumet Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 14. januar 2013 Del Skrevet 14. januar 2013 Håper dere følger opp med en liten artikkel som forteller litt om posting, netikkette, osv. Det er ikke alle som er like datakyndige, og kan ha litt problemer med å komme i gang. 5 Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 14. januar 2013 Del Skrevet 14. januar 2013 Off topic samt personangrep er fjernet fra tråden. Å be andre brukere GTFO bare fordi man er uenig er ikke akseptablet på diskusjon.no. I tillegg har jeg fjernet en samtale som fint kan tas på PM mellom to brukere . Om man har noe mer man skulle ha sagt så vil jeg anbefale å sende meg en PM, jeg har ingen problemer med å ta aksjon dersom en av våre brukere ikke har blitt behandlet på korrekt måte, vil oppfordre til å gjøre dette om man sitter på noe som ikke har vært helt heldig. Diskusjonen kan nå gå videre på artikkelens emne - altså å hjelpe nye brukere som måtte lese artikkelen med tips og triks til bruk av forumet, og jeg vil samtidig benytte anledningen til å ønske alle nye brukere velkommen til oss . Zeph-edit: Diskusjonen som pågjekk er flytta over til riktig kategori: https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1484809Hald diskusjonen her inne til det artikkelen omhandlar. Lenke til kommentar
baguett Skrevet 14. januar 2013 Del Skrevet 14. januar 2013 Klart beste forumet i Norge mener jeg. VG Nett sitt forum har design som ligner noe av det vi så på starten av 90-tallet og generelt er diskusjon.no bedre på alt. Håper det kommer flere gode oppgraderinger i 2013 :] 1 Lenke til kommentar
NothingForever Skrevet 15. januar 2013 Del Skrevet 15. januar 2013 Håpløst byråbilde i artikkelen, gitt.. Det er ikke representativt for majoriteten av brukerne, frykter jeg. Det sitter én sjel bak hver skjerm. "Hei, kjekken, vil du være med meg hjem og smile falskt ved siden av meg mens jeg diskuterer på diskusjon.no?" :-P Lenke til kommentar
Digitalklokke Skrevet 15. januar 2013 Del Skrevet 15. januar 2013 bedreviter kunnskap, relativt få som vet hva dem snakker om 2 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå