Gå til innhold

Vi har rundet 20 000 000 innlegg


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det finnes mange forum i Norge. I mine øyne er Diskusjon helt i tetsjiktet pga god moderering og mange kunnskapsrike deltakere. Dette gjør forumet til et behagelig og nyttig sted å tilbringe tid på.

 

Forøvrig er det helt greit at man har "off topic kategori" hvor man kan være litt useriøs. Så får man heller holde tøylene litt strammere i andre kategorier.

  • Liker 3
Lenke til kommentar

Tricell:

De fleste datakyndige kan trykke "next, next" og installere forumprogramvare på en datamaskin, kjøpe et domene og melde DNS tilknytning til domenet. De kan tom. drifte dette lille forumet.

 

Så kommer den store utfordringen. Vil du klare å markedsføre og rekruttere nok brukere, opparbeide stor aktivitet og skille deg ut blant millioner av forum?

 

EDIT:

Jeg regner med at dere har kommet til denne konklusjonen for lengst men har ikke giddet lese diskusjonen videre da jeg synes dette poenget er opplagt og gjør diskusjonen unødvendig.

Endret av Theo343
Lenke til kommentar

Tricell:

De fleste datakyndige kan trykke "next, next" og installere forumprogramvare på en datamaskin, kjøpe et domene og melde DNS tilknytning til domenet. De kan tom. drifte dette lille forumet.

 

Så kommer den store utfordringen. Vil du klare å markedsføre og rekruttere nok brukere, opparbeide stor aktivitet og skille deg ut blant millioner av forum?

 

EDIT:

Jeg regner med at dere har kommet til denne konklusjonen for lengst men har ikke giddet lese diskusjonen videre da jeg synes dette poenget er opplagt og gjør diskusjonen unødvendig.

 

Han ga seg "rett oppi her". Tror han skjønte tegninga... Fortsatt god kveld!

  • Liker 1
Lenke til kommentar
  • 2 måneder senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...