Bluebeans Skrevet 14. september 2003 Del Skrevet 14. september 2003 Ehm... Jeg spiller ikke CS, men DoD, NS, og TFC. Trenger jeg Steam da? Og forresten... eh.... hva er Steam? (Lite oppdatert på spillfronten) Man trenger steam til alle modene til hl. Så ja du trenger det. Litt vanskeli og forklare hva steam er. Det er et program og du trenger det. Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 14. september 2003 Del Skrevet 14. september 2003 steam er en ny distribusjons kanal for Valve, alt skal foregå over bredbånd nå, automatiske patcher, finne servere gjennom steam, kjøpe spillene der (gjennom nedlasting), osv.. Lenke til kommentar
OscarWoHA Skrevet 14. september 2003 Del Skrevet 14. september 2003 http://home.no.net/smultr/Steam-error.JPG Hjelp? Lenke til kommentar
onkel Punjab Skrevet 15. september 2003 Del Skrevet 15. september 2003 Forstår ikke at folk gidder å fuZZe om steam så lenge d funker... Installerte d i dag og d funker som bare juling! Tok meg totalt sett 10 min så var jeg online med cs igjen. Lastet det forresten ned fra en kompis' ftp, litt kjekt når kamerater sliter som ****** på fileplanet.com Lenke til kommentar
OscarWoHA Skrevet 15. september 2003 Del Skrevet 15. september 2003 Forstår ikke at folk gidder å fuZZe om steam så lenge d funker... Gjør det?? Vel. Kanskje for noen, men ikke alle... Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 15. september 2003 Del Skrevet 15. september 2003 ok, etter mye om og men har jeg endelig fått spillt ett map på CS... ok, hvordan installerer jeg custom skins da? for uten dem vet jeg ikke om jeg orker å spille det....det ser jo helt for J#¤lig ut uten dem... og hva med buy scrips og slikt? så mye som jeg dør vil jeg ikke måtte klikke meg inn på alle menyene hele tiden... Lenke til kommentar
onkel Punjab Skrevet 17. september 2003 Del Skrevet 17. september 2003 Hahaha steam klikka hos meg og i dag!! J*VLA STEAM!! Funka fint helt til i kveld... Buyscript er d jo bare å forandre litt på... Våpnene ligger på andre menyer enn tidligere. No problemo! Hva synes folk om airstrip? Lenke til kommentar
onkel Punjab Skrevet 17. september 2003 Del Skrevet 17. september 2003 STEAM - you just gotta love it! Det funker igjen nå...blir ikke klok på dette! Søker herved om medlemskap i "skeptisk til steam"-klubben, hvem er formann? Lenke til kommentar
lperik Skrevet 17. september 2003 Del Skrevet 17. september 2003 Fant en link til steaminstall_cs, kan jo poste den: last ned her.. Funker som bare det, syns ikke steam er så ille som alle skal ha det til jeg, blir jo vant til det uansett. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-QqZexW9o Skrevet 17. september 2003 Del Skrevet 17. september 2003 22. okt kommer det en update til CS. Da kan du spille 1.6 uten steam og mange bugs og cheats skal være fikset på Ellers funker det helt greit. Bare synd det lagger og det kryr av cheats enda. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå