Kurt Lekanger Skrevet 14. januar 2013 Del Skrevet 14. januar 2013 Fete mobiler, heftige nettbrett, merkelig tilbehør og søte "boothbabes". Det er på tide å oppsummere forrige ukes elektronikkmesse. Se høydepunktene fra CES 1 Lenke til kommentar
Greddi Skrevet 14. januar 2013 Del Skrevet 14. januar 2013 Når kommer artikkelen om messens boothbabes? 8 Lenke til kommentar
Stonescream Skrevet 14. januar 2013 Del Skrevet 14. januar 2013 Tror jeg må stikke å kjøpe noen usb kabler fra de grønne damene. Dæsken 1 Lenke til kommentar
Kurt Lekanger Skrevet 14. januar 2013 Forfatter Del Skrevet 14. januar 2013 Når kommer artikkelen om messens boothbabes? Noen egen artikkel blir det nok ikke - men sjekk bildegalleriet hvis du ikke allerede har gjort det. :-) Lenke til kommentar
abooAyoob Skrevet 14. januar 2013 Del Skrevet 14. januar 2013 Kjedelig ironisk at bildekarusellen ikke er optimalisert for mobiler da.... Lenke til kommentar
Kurt Lekanger Skrevet 14. januar 2013 Forfatter Del Skrevet 14. januar 2013 Kjedelig ironisk at bildekarusellen ikke er optimalisert for mobiler da.... Hei, her er det noe galt - bildekarusellen skal fungere på mobil, men gjør det altså ikke. Jeg sjekker med utviklerne våre. 1 Lenke til kommentar
G Skrevet 14. januar 2013 Del Skrevet 14. januar 2013 Når kommer artikkelen om messens boothbabes? Smårips på forsiden. Søtt Lenke til kommentar
Hrodebert Skrevet 14. januar 2013 Del Skrevet 14. januar 2013 Skuffet over at Nokia og HTC ikke var tilstede på messen. Hadde også håpet på en sniktitt av Galaxy S4 fra Samsung. Huawei var de som overrasket mest i år. De nye Windows Phone enhetene så også interessante ut. Ellers så må jeg si det var mye ymse og at de store øyeblikkene uteble i år. Huawei Ascend Mate var høydepunktet for min del. Lenke til kommentar
Rattata12 Skrevet 14. januar 2013 Del Skrevet 14. januar 2013 "Se høydepunktene fra CES", to jenter på forside og toppbildet... Med andre ord det samme vi finner i norge: Digge jenter.... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg