DarkScorpion Skrevet 12. september 2003 Del Skrevet 12. september 2003 Fikk en kar som ringte og skulle lure på meg det.. Sa nei, så jeg kunne sjekke dem opp på inernett og her, så da lurte jeg på om noen hadde noen erfaringer med de da. Hvis du lurer på hva de er så sjekk her http://www.iqtele.no/iqtele/infoshop/default.asp Hva syntes dere... Er de noe og satse på? PS: Ikke svar dritt. Svar hvis du har noe konstruktivt og si Lenke til kommentar
Znoken Skrevet 12. september 2003 Del Skrevet 12. september 2003 Hvis du ringer få og lange samtaler så vil jeg si at det lønner seg..Ringer du derimot mange og korte samtaler så burde du bare glømme det.. Lenke til kommentar
picko Skrevet 12. september 2003 Del Skrevet 12. september 2003 Jubileumstilbudet er vel ganske pent, hver samtale i fastnettet koster bare 1.- Kr per samtale. Lenke til kommentar
whaley Skrevet 16. september 2003 Del Skrevet 16. september 2003 Prismessig er de vel helt ok.. når det gjelder supporten, så virker det litt håpløst.. Hadde et spørsmål til mitt fast.abo hos de, sendte først 3 e-post - men fikk ikke svar. Etter 1 mnd bestemte jeg meg for å ringe, og fikk svar etter 20 minutter i kø... Litt drøyt spør du meg :-) Men hvis du gir blanke i support/service er det vel ok med iqtele. Lenke til kommentar
RogueFreak Skrevet 16. september 2003 Del Skrevet 16. september 2003 Hvis du vil betale 1,79 øre per minutt til mobiler så værsågod...kronestilbudet er 1 krone + starttakst på 59 øre, og for 1 krone og 59 øre kan du f.eks ringe i 12 minutter med vanlig takst i Telenor... IQ Tele tar vel også ett fakturagebyr på 32 kroner ekstra hver måned...så det er 384 ekstra i året. Men det verste er samtaleprisene fra fast til mobil! IQ Tele er svindel fra ende til annen Lenke til kommentar
Lurifaksen Skrevet 16. september 2003 Del Skrevet 16. september 2003 Hvis du vil betale 1,79 øre per minutt til mobiler så værsågod... Er ikke det omtrent det samme telenor tar da? Jeg husker i hvert fall at det er dyrere å ringe til mobil, enn det er å ringe til USA f.eks, med Telenor. Edit: jo, det er omtrent det samme: Til Telenor Mobil kr 1,18 Til NetCom * kr 1,83 Til Tele2 Mobil kr 1,89 Lenke til kommentar
RogueFreak Skrevet 17. september 2003 Del Skrevet 17. september 2003 Hvis du vil betale 1,79 øre per minutt til mobiler så værsågod... Er ikke det omtrent det samme telenor tar da? Jeg husker i hvert fall at det er dyrere å ringe til mobil, enn det er å ringe til USA f.eks, med Telenor. Edit: jo, det er omtrent det samme: Til Telenor Mobil kr 1,18 Til NetCom * kr 1,83 Til Tele2 Mobil kr 1,89 Men så kan du f.eks tegne F&V mobil hos Telenor, da får du 20% rabatt på de 5 mest ringte mobilnr. Til TN Mobil: 0.94 Til Netcom 1.46 Til Tele 2 1,46 + at det finnes andre som har billigere til mobil enn både IQ og Telenor. Tele 2000 har 1,35 til TN og 1,35 til Netcom. PG One har 1,17 til TN og 1,17 til Netcom. Song har 1,18 til begge nett. + mange andre også.... Så, ligg unna IQ Tele! Lenke til kommentar
Roberto Skrevet 17. september 2003 Del Skrevet 17. september 2003 ...personlig så holde jeg meg unna alle firmaer med "IQ" i navnet sitt. :!: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå