MiiX Skrevet 14. januar 2013 Del Skrevet 14. januar 2013 (endret) Hei, Har en del filer jeg bare kaster ut på en Web server når jeg trenger dem. Har da ett problem att jeg må skrive hele lenken og filnavnet 100% korrekt(selvsagt) for å få tak i fila. Brukte før noe som bare "kom opp" som det stod øverst: "Index of /" og så ble filer, mapper, egentlig alt, listet nedover. Noen mulighet å få dette scriptet(?) tilbake? MVH MiiX EDIT: Fikk det til, rota enda mer i CPanel og fant Index Managers Navigerte til mappen jeg kaster ting i og valgte den Valgte Standard Indexing Ferdig! Endret 14. januar 2013 av MiiX 1 Lenke til kommentar
fenele Skrevet 14. januar 2013 Del Skrevet 14. januar 2013 Hvorfor bruker du ikke Bitcasa, Dropbox eller lignende i steden? Lenke til kommentar
MiiX Skrevet 15. januar 2013 Forfatter Del Skrevet 15. januar 2013 Er bare lettere syntes jeg til min bruk. Filer deles verden over da filene blir brukt til alt og ingenting, deling av bilder osv.. Alle har tilgang Ingenting å installere Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå