Sinten Skrevet 13. januar 2013 Del Skrevet 13. januar 2013 Hei Har eit rekneark som inneheldt vekentlege produksjonstal frå eit småkraftverk. Eg vil summere desse vekentlege produksjonstala frå og med veke nr.1 til og med veke nr. X. Altså vil eg at til-og-med radnummeret i summer-funksjonen skal vere styrt av ein variabel i form av verdien til ei anna celle. Skjermdump over viser formelen i celle O10. No er formelen slik at den summerer frå og med celle B4 til og med B55. Det eg derimot vil ha er ei variabel summering som er styrt av celleverdien til L2 (vekenummer). Altså noko slikt som: SUMMER(B4:B[L2+3]) slik at det blir SUMMER(B4:B5) når L2=2 SUMMER(B4:B6) når L2=3 SUMMER(B4:B7) når L2=4 osb Så finst det noko måte å bruke verdien til ei anna celle som ein del av ein cellereferanse slik eg ynskjer i dette tilfellet? Sindre Lenke til kommentar
Harald Staff Skrevet 14. januar 2013 Del Skrevet 14. januar 2013 Du bruker INDIREKTE til denslags: =SUMMER(INDIREKTE("B4:B"&L2+3)) Beste hilsen Harald Lenke til kommentar
Sinten Skrevet 14. januar 2013 Forfatter Del Skrevet 14. januar 2013 Takker, midt i blinken Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå