..s.s Skrevet 13. januar 2013 Del Skrevet 13. januar 2013 (endret) . Endret 7. juni 2017 av Siri0702 2 Lenke til kommentar
JAYZ Skrevet 13. januar 2013 Del Skrevet 13. januar 2013 Jeg melder meg. Kontakt meg Lenke til kommentar
Morfeo Skrevet 13. januar 2013 Del Skrevet 13. januar 2013 Jeg vet jeg burde være bedre enn dette, men...fint bilde! 2 Lenke til kommentar
teb1986 Skrevet 14. januar 2013 Del Skrevet 14. januar 2013 (endret) Du skal ikke starte med Team Fortress 2, gratis å spille, men om du liker det er en annen sak, ellers har du DOTA 2, ett LOL lignende spill. Har en gratis invitasjon hvis du vil ha. Jeg spiller ihvertfall det, trenger du hjelp til å starte opp er det bare å pm meg. Endret 14. januar 2013 av teb1986 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-CkrM7QVpfE Skrevet 19. januar 2013 Del Skrevet 19. januar 2013 (endret) Om du liker Minecraft har vi et fint community på http://www.miners.no, med egen server. Endret 19. januar 2013 av Kron Lenke til kommentar
Bamsemums313 Skrevet 19. januar 2013 Del Skrevet 19. januar 2013 Er bare glad at det er flere jenter som vil spille spill jeg, fun eller kompetativt, bryr meg ikke. Og da mener jeg ikke Angry Birds og Facebook spill, men retail spill. Er en ganske rolig persjon selv, og spiller gjerne med deg om tør å ta sjangsen . Pent bilde iaf. 1 Lenke til kommentar
traskas waits for alice Skrevet 19. januar 2013 Del Skrevet 19. januar 2013 Restart av pc når du spiller er fordi den blir for varm. En støvrens av pcen din og kanskje utskifting av kjølepasta om det er en stasjonær pc er nok ikke vondt. Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147 Skrevet 19. januar 2013 Del Skrevet 19. januar 2013 Jøss, en helt vanlig jente som ikke lager trutmunn på selvbildet sitt ... Nå, fikk jeg litt ekstra tro på kvinnen Lykke til med spillingen Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 19. januar 2013 Del Skrevet 19. januar 2013 Jeg har ryddet et par poster fra tråden. selv om TS er ei jente er det ikke fritt frem for nedlatende kommentarer. Reaksjoner tas som vanlig på PM. 7 Lenke til kommentar
lenlen Skrevet 2. februar 2013 Del Skrevet 2. februar 2013 Hei Siri. Jeg er gjerne med på flere forskjellige spill, dersom du overlever stavangerdialekten. Har selv falt pladask for det nyeste Scribblenauts, men har ikke hatt problemer med plutselige restarts. Høres det ut som viften jobber mer enn vanlig når du spiller dette spesifikke spillet? Kan høres ut som at maskinen din blir for varm. Som deg takler jeg ikke folk som blir sure i spill, så hvis du er interessert (eller andre her i threaden, gutt eller jente spiller ingen rolle), legg meg til på skype: zilemra Lenke til kommentar
Joker_meg Skrevet 11. februar 2013 Del Skrevet 11. februar 2013 Hei Siri. flott tiltak, du virker hyggelig. spiller du leauge en dag så add Dryeye på nordic east eller Ålmost på west. Lenke til kommentar
Liquicity Skrevet 20. februar 2013 Del Skrevet 20. februar 2013 Restart av pc når du spiller er fordi den blir for varm. En støvrens av pcen din og kanskje utskifting av kjølepasta om det er en stasjonær pc er nok ikke vondt. Må si jeg blir imponert over hvor flink du er til å feilsøke som så overbevisende kan påstå at dette er problemet helt uten videre. Sannsynlig ja, sikkert nei. 1 Lenke til kommentar
skykake Skrevet 24. februar 2013 Del Skrevet 24. februar 2013 (endret) l Endret 18. mars 2013 av Ruby91 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-CkrM7QVpfE Skrevet 24. februar 2013 Del Skrevet 24. februar 2013 (endret) Liten vits å holde denne tråden i live, trådstarter har ikke vært online siden 15.januar, så enten er det troll, eller så ble hun skremt bort av de spydige kommentarene ilpostino måtte rydde bort, hvor jeg tror sistnevnte er mest sannsynlig. Endret 24. februar 2013 av Kron Lenke til kommentar
Grandmaster Gamer Skrevet 2. mars 2013 Del Skrevet 2. mars 2013 ...(sliter forresten med en dum maskin som restarter seg selv, når jeg spiller... Vet noen hva det kan være?) Mest sannsynlig varme problem som gjør at maskinen restarter av seg selv når den blir belastet (feks under spilling) for å unngå å bli overopphetet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå