Gå til innhold
Trenger du hjelp med PCen? Still spørsmål her! ×

Blåskjerm: minne, SSD eller annet problem?

Anbefalte innlegg

Får av og til en blåskjerm, fikk tatt ett bilde av blåskjermen.

Noen som skjønner noe av den?

Det virker som det skjer når jeg flytter mye filer eller lignende. I dag skjedde det akuratt for tredje gang når jeg skulle legge inn dette innlegget. Da har jeg drevet med å konvertert FLAC filer til Applelossless, og kjører alle prossessorkjernene osv.

På de nettsidene som jeg har oppe når jeg får blåskjerm, så slettes innloggingsinfo osv. Slik som på Hardware.no så måtte jeg nå logge meg inn igjen.

Hadde også overført bildet fra telefon, og det ble ubruklig etter restarten.

Er det minnet som har problemer, eller kanskje SSDen? Har litt over 30 GB igjen på den som OSet ligger på. Eller kan det være noe annet?

post-28084-0-70888600-1358112760_thumb.jpg

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Generell feilmelding som kan skyldes en myriade av forskjellige problemer. Last opp noen dump filer så vi kan ta en nærmere kikk. Du finner filene i C:\Windows\Minidump.

Hvis Windows gir deg beskjed om at du ikke kan gjøre noe med disse filene, lag en ny mappe inni minidump mappen og kopier filene dit først.

Forumet lar deg ikke laste opp dump filer så du må enten legge dem i et zip/rar arkiv først eller laste dem opp til et ekstern nettsted f.eks www.speedyshare.com

Hvis minidump mappen er tom må du sette opp Windows til å generere dump filer ved blåskjerm.

3-5 dump filer burde holde til å finne årsaken.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...