*F* Skrevet 13. januar 2013 Del Skrevet 13. januar 2013 Hei, trenger en koplett liste over alle adresser Adobe bruker for aktivering og/eller oppgatering. Hvis noen lurer på hvorfor er jeg lei av folk som logger på wlanet mitt for å oppdatere adobe cs5 (master collection) Jeg starter: activate.adobe.com practivate.adobe.com Lenke til kommentar
BlueEAGLE Skrevet 14. januar 2013 Del Skrevet 14. januar 2013 Hvorfor ikke bare sikre det trådløse nettet ditt slik at uvedkommede ikke får tilgang? Det må da være verre ting å uroe seg for enn folk som forsøker å aktivere adobe-ting. Lenke til kommentar
myhken Skrevet 14. januar 2013 Del Skrevet 14. januar 2013 +1 for hva BlueEAGLE sier. Og ellers har dette selvsagt ingen ting med at den samme listen du nå prøver å lage, tilfeldigvis er den samme listen som gjør slik at folk lett kan piratkopiere Adobe CS 5? Lenke til kommentar
*F* Skrevet 14. januar 2013 Forfatter Del Skrevet 14. januar 2013 Tja, jeg vil vel annta at man kan bruke listen til å nekte adobe til å sjekke om lisensen er gyldig og dermed bruke en piratlisens til evig tid. Men på en annen side kan man bruke en brødkniv til å drepe naboen, og brødkniver er da ikke ulovlig av den grunn. Lenke til kommentar
myhken Skrevet 14. januar 2013 Del Skrevet 14. januar 2013 Sant nok. Tror det er raskere å bare søke på google etter den listen. Den er ikke vanskelig å finne i alle fall, og det har vært den samme listen i flere år nå. Men skjønner virkelig ikke hvorfor du ikke sikrer nettet ditt bedre, enn å skulle blokke adobes aktiveringsservere. Lenke til kommentar
Konto brukes ikke Skrevet 14. januar 2013 Del Skrevet 14. januar 2013 Dette er jo helt klart en pirat tråd. 2 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå