KatrinaS Skrevet 14. januar 2013 Forfatter Del Skrevet 14. januar 2013 Kommer an avstanden mellom deg og skjermen. Jeg har både en 24" og en 21,5" og foretrekker den minste. Avstanden mellom meg og skjermen er vel rundt 1-1,5m. Bare velg det billigste USB-nettverkskortet. Hvor stort er det ca? Ser at den minste ikke har HDMI-inngang. Blir opp til en meter unna skjermen ca. Og nettverk. USB, eller integrert? Hva funker best? Lenke til kommentar
Vannlinjen Skrevet 14. januar 2013 Del Skrevet 14. januar 2013 USB er mye enklere og forholde seg til, tror ikke det er noen stor forskjellen mellom dem. Hvis prisforskjellen er ubetydelig, så går du for 24 tommeren. Lenke til kommentar
KatrinaS Skrevet 14. januar 2013 Forfatter Del Skrevet 14. januar 2013 (endret) Men det er ikke HDMI-utgang. Blir det samme kvalitet av den da? Og hvor stort ca er 24"? Føler meg litt dum her, men det er mye penger! Endret 14. januar 2013 av EveryGameGamer Lenke til kommentar
Olabukse3 Skrevet 14. januar 2013 Del Skrevet 14. januar 2013 Du kobler skjermen til med DVI kabel så det er ikke noe problem. DVI gir like bra bilde som en HDMI-kabel. Lenke til kommentar
Vannlinjen Skrevet 14. januar 2013 Del Skrevet 14. januar 2013 (endret) DVI er like bra. 21,5" til venstre, og 24" til høyre. Endret 14. januar 2013 av Okeho Lenke til kommentar
KatrinaS Skrevet 14. januar 2013 Forfatter Del Skrevet 14. januar 2013 Ok. Jeg går for 24" jeg. Lenke til kommentar
KatrinaS Skrevet 14. januar 2013 Forfatter Del Skrevet 14. januar 2013 Andre som har en formening om noe som helst her? Lenke til kommentar
bystØL Skrevet 14. januar 2013 Del Skrevet 14. januar 2013 Andre som har en formening om noe som helst her? bygg sjølv.... Lenke til kommentar
KatrinaS Skrevet 14. januar 2013 Forfatter Del Skrevet 14. januar 2013 bygg sjølv.... Som jeg har skrevet i tråden før: jeg har veldig lyst til å bygge selv, og jeg vet fordelene..., men jeg har desverre ikke mulighet for det så lenge jeg har et par foreldre som er veldig skeptiske til alt. Lenke til kommentar
Vannlinjen Skrevet 14. januar 2013 Del Skrevet 14. januar 2013 Tror ikke det er noe mer som er verdt å nevne utover det som allerede har blitt sagt. Lenke til kommentar
KatrinaS Skrevet 21. januar 2013 Forfatter Del Skrevet 21. januar 2013 Tusen takk for alle svar jeg har fått, selv om jeg ikke får kjøpt allikevel... Jaja, får kjøpe noe om noen år da.... 1 Lenke til kommentar
KatrinaS Skrevet 25. januar 2013 Forfatter Del Skrevet 25. januar 2013 Prøver å overtale, men det er ikke det letteste på jord! Lenke til kommentar
AppelsinMakrell Skrevet 26. januar 2013 Del Skrevet 26. januar 2013 Prøver å overtale, men det er ikke det letteste på jord! Why not? Lenke til kommentar
KatrinaS Skrevet 26. januar 2013 Forfatter Del Skrevet 26. januar 2013 Når man har en mor som ikke er veldig begeistra for gaming, kan det skape visse komplikasjoner, desverre Lenke til kommentar
AppelsinMakrell Skrevet 26. januar 2013 Del Skrevet 26. januar 2013 Når man har en mor som ikke er veldig begeistra for gaming, kan det skape visse komplikasjoner, desverre Ser den Lenke til kommentar
KatrinaS Skrevet 26. januar 2013 Forfatter Del Skrevet 26. januar 2013 (endret) Sykt kjipt, da jeg hater å game på konsoll. Liker mye bedre mus og tastatur, + bedre grafikk som er en bonus Endret 26. januar 2013 av EveryGameGamer Lenke til kommentar
Cocunnutttas121 Skrevet 26. januar 2013 Del Skrevet 26. januar 2013 (endret) Den PCen har ikke trådløst nettverk og SSD, som er et "må ha". I tillegg bør du ha en 6 eller 8 kjerners prosessor fra AMD, 6 kjerneren skal holde (4 kjerneren er egentlig nok, men kan bli knapp). I tillegg er skjermen et TN panel med dårlig lysstyrke, så ville kanskje tatt og byttet den til et IPS panel med bedre lysstyrke helst 300 cd/m2. Men dersom du sitter i et mørk rom kan du gå helt ned til 200 cd/m2. Kort sagt: TN har ikke så gode fargekontraster og elendig innsynsvinkel, IPS har gode kontraster og bred innsynsvinkelen. Bortsett fra det ser det lovende ut. Endret 26. januar 2013 av Vebb Lenke til kommentar
KatrinaS Skrevet 26. januar 2013 Forfatter Del Skrevet 26. januar 2013 Den PCen har ikke trådløst nettverk og SSD, som er et "må ha". I tillegg bør du ha en 6 eller 8 kjerners prosessor fra AMD, 6 kjerneren skal holde (4 kjerneren er egentlig nok, men kan bli knapp). I tillegg er skjermen et TN panel med dårlig lysstyrke, så ville kanskje tatt og byttet den til et IPS panel med bedre lysstyrke helst 300 cd/m2. Men dersom du sitter i et mørk rom kan du gå helt ned til 200 cd/m2. Bortsett fra det ser det lovende ut. Hadde byttet ut masse. Og satt inn nettverkskort, 8-kjerners cpu, byttet til ssd mm. Det som står var bare utgangspunktet Lenke til kommentar
Cocunnutttas121 Skrevet 26. januar 2013 Del Skrevet 26. januar 2013 (endret) Hadde byttet ut masse. Og satt inn nettverkskort, 8-kjerners cpu, byttet til ssd mm. Det som står var bare utgangspunktet , men det blir dyrt å ikke bygge selv (2k dyrere, tror det er andre leverendører som gjøre det billiger). Kanskje det er billigere å velge til denne, som du ikke trenger bytte deler på: Endret 26. januar 2013 av Vebb Lenke til kommentar
KatrinaS Skrevet 26. januar 2013 Forfatter Del Skrevet 26. januar 2013 , men det blir dyrt å ikke bygge selv (2k dyrere, tror det er andre leverendører som gjøre det billiger). Kanskje det er billigere å velge til denne, som du ikke trenger bytte deler på: Det blir for dyrt i forhold. Trenger skjerm også. + at server 1000 i rabatt på den andre pakka. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå