bowelripper Skrevet 12. september 2003 Del Skrevet 12. september 2003 Kjøpte dette kortet brukt, men fikk ikke med "2-port USB bracket" (slik at jeg kan få to ekstra USB-porter). I manualen under "Package contents" står det: "ASUS 2-port USB bracket (optional)". Kan noen som har dette kortet bekrefte/avkrefte om denne skal følge med? Lenke til kommentar
WeeR Skrevet 12. september 2003 Del Skrevet 12. september 2003 Kjøpte du kortet demobrukt? For eksempel komplett sender ikke med sånne ting, og det står tydelig på websiden deres for demovarer :-? Lenke til kommentar
bowelripper Skrevet 12. september 2003 Forfatter Del Skrevet 12. september 2003 Nei, kjøpte det ikke på Komplett, men av en privatperson (som igjen hadde kjøpt det på VSData om jeg ikke husker feil). Lenke til kommentar
DarkScorpion Skrevet 12. september 2003 Del Skrevet 12. september 2003 Jeg fikk med på mitt... Ligger to USB porter og en FireWire i pakka mi enda, hvis jeg ikke husker feil. 2 på hovedkortet og du ekstra med... Bare og si fra så går det nok fint til slutt... :smile: Lykke til Lenke til kommentar
bowelripper Skrevet 12. september 2003 Forfatter Del Skrevet 12. september 2003 DarkScorpion: Jeg ser at du har Deluxe-versjonen. Det jeg har er billigversjonen (heter bare A7N8X). Kanskje det ikke fulgte med dette kortet? Lenke til kommentar
artoffiction Skrevet 12. september 2003 Del Skrevet 12. september 2003 DarkScorpion: Jeg ser at du har Deluxe-versjonen. Det jeg har er billigversjonen (heter bare A7N8X). Kanskje det ikke fulgte med dette kortet? Hvis det står optional, er det bare Deluxe versjonen har det Sorry Lenke til kommentar
bowelripper Skrevet 12. september 2003 Forfatter Del Skrevet 12. september 2003 OK, da fikk jeg vel svar på det! Takker. Lenke til kommentar
Entity extraction Skrevet 12. september 2003 Del Skrevet 12. september 2003 Kjøpte du kortet demobrukt?For eksempel komplett sender ikke med sånne ting, og det står tydelig på websiden deres for demovarer :-? Kjøpte et MB demo brukt på komplett. Ingenting fulgte med. Men jeg ringte og ba tynt om å få kjøpe den dingsen som skal på bak sammen med ps2 osv. 2 dar etter hadde jeg hele setter i posten....gratis Bra service av komplett. V Lenke til kommentar
Leetrune Skrevet 12. september 2003 Del Skrevet 12. september 2003 Synes komplett gjør en bra jobb jeg. Jeg får Asus a7n8x deluxe i morra, WEHU! +++ det som er i sigg gleder meg som ******. Ulempen er at jeg kanskje har knekt et ben i hånda, klikker viss jeg må gips :S Lenke til kommentar
brune-ha Skrevet 12. september 2003 Del Skrevet 12. september 2003 Du kjøpte kortet av meg i Ås =) Synd at det ikke fulgte med noe ekstra Lenke til kommentar
dkvam Skrevet 13. september 2003 Del Skrevet 13. september 2003 Hmm , jeg kjøpte kortet mitt A7N8X rev.1.xx for leenge siden , ikke deluxe eller noe sånt. brakett for USB fulgte med. Men kortet var rimelig nytt dengang , kosta meg 1200,- eller noe sånt! Lenke til kommentar
brune-ha Skrevet 13. september 2003 Del Skrevet 13. september 2003 Jeg betalte 999kr for mitt... :-) Lenke til kommentar
bowelripper Skrevet 13. september 2003 Forfatter Del Skrevet 13. september 2003 brune-ha: Stemmer det, ja. Tenkte å sjekke for å være sikker. Hvis dkvam fikk med til sitt, er det rart det følger med noen, men ikke andre ... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå