Gå til innhold

Konsert krasjer med familiehappening. Hva ville du gjort?

rioi

Anbefalte innlegg

Hei. Har et aldri så lite problem her.

Før jul kjøpte jeg konsertbilletter og gledet meg skikkelig. Konserten er altså 22/6, så det er over et halvt år til.

Problemet er at nå i helga var mine besteforeldre på besøk og de sa jeg måtte sette av nettopp denne helga siden de har gullbryllup 22/6. Nevnte ikke noe om at jeg allerede har lagt planer for den helga.

Konserten er veldig spesiell og er 1 av 4 konserter i hele verden, og det blir neppe gjentatt, ihvertfall ikke i Norge.

Gullbryllup ser jeg mer på som et vanlig familieselskap med et fancy navn.

Hvis jeg dropper gullbryllup blir familien skuffa, og hvis jeg dropper konserten kommer jeg til å angre etterpå.

Hva ville du gjort?

Endret av rioi
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Eg hadde ikkje hatt noko problem med å droppe ei familiesamkome for ein konsert eg hadde planlagt å gå på og kanskje ikkje får sjansen til seinare.

No veit eg riktig nok ikkje kor gamal du er eller korleis familiesituasjonen din er. For min del har me nok samkome til at eg ikkje får dårleg samvit av å droppe ei.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Jeg er selvsagt fullstendig klar over at siden jeg er 25 år og singel har jeg min fulle rett til å gjøre hva f**n jeg vil, så poenget med tråden er å se om det er noen andre som ville droppa ut fra konserten eller om jeg er en idiot hvis jeg velger å gjøre dette :)

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
  • 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...