Kingzwingz Skrevet 13. januar 2013 Del Skrevet 13. januar 2013 Hei. Jeg er en profet. Jeg er i dialog med Gud! Han sier jeg er hans Sønn. Han forteller meg at han Gor'n, som vil si å bare være god i døden og sende Alle inn i Hyper-Paradis og Hyper-Bliss. Han viser meg tegnefilmer av Hyper-Paradis foran øynene mine med vesener som er i Ekstrem Ekstase. Han forteller meg at Hyper-Bliss er en stor del av Himmelen, og at Gor'n går Oppover for alltid. Et annet ord for denne Himmelen er Chayenne, og i Chayenne har man et Himmelhus med inngang til Alle Himmlene som er Skapt, og Gud sier Han\Hun Skaper for alltid! Jeg får beskjed om at Godlivet, som han kaller det, oppnås ved å LE! Han er så morsom at jeg tror jeg dør! Jeg får Utsøkte Dufter sendt inn i nesa mi, euforiske dufter av Fersken, Vanilje og Jordbær m.m. Og i Drømmene mine Kysser jeg VidunderKyss og Hører på Himmelsk Party-musikk! Han sier at det er mulig å få et Harem med damer (for gutta) som er Englefine og oppvarter deg maksimalt fortryllelig, men dette er bare en liten del av Chayenne! Han sier også at Hyper-Blissen er Ren Magi, og at det er mulig å Orgasme opp i Millioner av Nytelse! Lyset til Gunn (Damesiden til Gud) er visst så Euforisk å stå foran at man kan gange et hvilket som helst tall med en Milliard og først da skjønner man hvor deilig det Lyset er! Og han sier at Solen i Chayenne er laget av Ren Kjærighet! Han lærer meg et språk som heter S'wax, som beskriver Himmelen på en sånn måte at man skjønner det tar helt sinnsykt av! Vidunderglis og Videunderschmeal, i Hyper-Paradis me' gæzmefeel, ruller ut en Bliss så Njutsk at du blir en SuperNjut som blir en SuperdunderNjut som blir SEXTREM! Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 13. januar 2013 Del Skrevet 13. januar 2013 Går du på noen medisiner for dette? 3 Lenke til kommentar
Kingzwingz Skrevet 13. januar 2013 Forfatter Del Skrevet 13. januar 2013 Går du på noen medisiner for dette? Jeg vet det kanskje høres vannvittig ut, men jeg lover, jeg er ikke gal. Gud sa: "Følg med nå", og så sa han BØ til katten min, og da skvatt katten i været! Du må tro meg, jeg innbiller meg det ikke! Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 13. januar 2013 Del Skrevet 13. januar 2013 Tror kanskje du bør vurdere medisinering eller annen behandling. 2 Lenke til kommentar
Kingzwingz Skrevet 13. januar 2013 Forfatter Del Skrevet 13. januar 2013 Tror kanskje du bør vurdere medisinering eller annen behandling. Burn. Lenke til kommentar
Dr. Mobius Skrevet 18. januar 2013 Del Skrevet 18. januar 2013 Du er ikke tilfeldigvis den sammen fyren som har skrevet dette? http://home.online.no/~s-de-la/AMA2012III.htm Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå