the_man_v.k Skrevet 13. januar 2013 Del Skrevet 13. januar 2013 er det mulig og blokke wow på en masken eller må jeg blokke den på nettverket? min mor er lei av at min lille bror spiller wow så, men vis jeg sperre den på nettverket vil jeg kunne spille fortsatt Lenke til kommentar
KatrinaS Skrevet 13. januar 2013 Del Skrevet 13. januar 2013 er det mulig og blokke wow på en masken eller må jeg blokke den på nettverket? min mor er lei av at min lille bror spiller wow så, men vis jeg sperre den på nettverket vil jeg kunne spille fortsatt Slett profilen hans så vil han sikkert ikke spille lenger. Og hvorfor skal du kunne spille, og ikke han? Lenke til kommentar
Icetears Skrevet 13. januar 2013 Del Skrevet 13. januar 2013 (endret) World of Warcraft uses TCP port numbers 1119, 3724, 6112, 6113, 6114, 1119, 1120, 80 and 4000 to play. If you close 1119 and 3724, you'd block the game. http://us.battle.net...opic/1869565164 Om du setter opp en fast statisk nettip på MAC-adressen hans og derimot sperrer for portene imot den ip'en så vil kun han være sperret ute, men jeg er enig med han over meg her. Det blir lite rettferdig at han ikke får spille, men at du får Endret 13. januar 2013 av Icetears Lenke til kommentar
Zimmerh Skrevet 13. januar 2013 Del Skrevet 13. januar 2013 (endret) er det ikke parental program da bare å sette det på for kontoen. Siden det er lillebror osv. regner jeg med han ikker den som betaler for kontoen? Da kan jo di n mor sette av tid han kan spille etter det vil Wow slå seg av etc. Endret 13. januar 2013 av Zimmerh Lenke til kommentar
Merko Skrevet 13. januar 2013 Del Skrevet 13. januar 2013 men jeg er enig med han over meg her. Det blir lite rettferdig at han ikke får spille, men at du får Hvorfor det? Hva om lillebroren hans spiller veldig mye, ligger etter på skolearbeidet (Eller andre ting) pga spillingen osv, mens storebroren faktisk gjør de 'viktige' tingene først, før han slapper av med litt spilling når det er gjort? Nå kjenner jeg ikke til situasjonen hos han, men tok det som et eksempel. En annen metode er å finne IPen til login serveren hos wow, så legge inn IPen i windows 'hosts' fil, og peke den til 127.0.0.1. Da vil ikke maskinen få kontakt med loginserveren.. =p 4 Lenke til kommentar
Icetears Skrevet 14. januar 2013 Del Skrevet 14. januar 2013 Hvorfor det? Hva om lillebroren hans spiller veldig mye, ligger etter på skolearbeidet (Eller andre ting) pga spillingen osv, mens storebroren faktisk gjør de 'viktige' tingene først, før han slapper av med litt spilling når det er gjort? Nå kjenner jeg ikke til situasjonen hos han, men tok det som et eksempel. En annen metode er å finne IPen til login serveren hos wow, så legge inn IPen i windows 'hosts' fil, og peke den til 127.0.0.1. Da vil ikke maskinen få kontakt med loginserveren.. =p Bare det jeg føler, om jeg hadde satt meg inn i lillebroren sitt sted, som får spillet blokket og at storebroren min hadde fått spille det under samme tak som meg. Da hadde helvette bryti løs for å si det mildt Men som du sa, hverken du eller jeg kjenner til saken Lenke til kommentar
Flaskehals Skrevet 14. januar 2013 Del Skrevet 14. januar 2013 Føler dette ansvaret skal falle på din mor og ikke deg. Det er opp til mor i huset å bestemme når og hva din bror får lov til å spille, dersom hun ikke tør ta dette ansvaret så må han nesten innse problemet selv. Å blokkere spill for å få han til å slutte er ikke en god løsning mener jeg. 2 Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 14. januar 2013 Del Skrevet 14. januar 2013 Beste du eller din mor kan gjør for å begrense WoW spillingen er å gå inn på Parantal Controls. Der kan en begrense hvor lenge en kan spille og hvilke dager osv. En har ganske så god kontroll på å begrense barnets tid i spillet. https://us.battle.net/support/en/article/parental-controls-faq#1 1 Lenke til kommentar
Pyso Skrevet 14. januar 2013 Del Skrevet 14. januar 2013 Kom hit for å si det samme som _LarZen_. Vil tro at den aller beste løsningen her er at din mor setter seg ned med broren din og at de sammen blir enig om å sette opp Parental Controls på kontoen. Lenke til kommentar
the_man_v.k Skrevet 14. januar 2013 Forfatter Del Skrevet 14. januar 2013 Beste du eller din mor kan gjør for å begrense WoW spillingen er å gå inn på Parantal Controls. Der kan en begrense hvor lenge en kan spille og hvilke dager osv. En har ganske så god kontroll på å begrense barnets tid i spillet. https://us.battle.ne...-controls-faq#1 aha der har man noe som kanskje kan funke. takk for alt av svar Lenke til kommentar
TMB Skrevet 14. januar 2013 Del Skrevet 14. januar 2013 mens storebroren faktisk gjør de 'viktige' tingene først, før han slapper av med litt spilling når det er gjort? Ut i fra hvordan han skriver virker det ikke akkurat sånn Lenke til kommentar
the_man_v.k Skrevet 14. januar 2013 Forfatter Del Skrevet 14. januar 2013 (endret) Ut i fra hvordan han skriver virker det ikke akkurat sånn grunne til at han ikke skal kunne spille så mye som han vill er fordi at han bare tar seg fri fra skole når han selv vil. Endret 14. januar 2013 av the_man_v.k Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå