henrikrox Skrevet 13. januar 2013 Del Skrevet 13. januar 2013 Hei Trent et år sånn ca nå. Sliter litt med å få i meg nok mat grunnet en ganske tidkrevende utdannelse (petroleum ingeniør) Trener styrke 5-6 dager i uka, og legger vanligvis inn litt cardio (hvis jeg har tid) Prøver å bli kvitt karbohydratene på morgen og utover dagen, og spise proteinrik middag. Jeg er 1.84 høy og veier nå rundt 85 kg. Hvor bør jeg ligge før en evt deff neste år (som dere ser så har jeg god tid) litt for sent ute for deff nå til sommer, men passer bra, skal bare jobbe En annen ting, ser at gymgrosisten har tilbud på kreabolic nå, kjøp 2, betal for 1. Men dette er vel bare noe fancy greier, har alltid hørt at monohydrat uansett er bedre? Dog er det jo litt digg med kapsler og. Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 13. januar 2013 Del Skrevet 13. januar 2013 (endret) Skjønner ikke hvorfor alle skal "bulke". Man kan fint kvitte seg med fett, samtidig som man bygger musklene. Jeg har også dårlig tid om dagene. Jobber nattevakt annen hver uke, samtidig som jeg skal stille opp for kjæreste og barn. Bulking og deffing er etter min mening bare en oppblåst myte som dessverre mange ikke er fullstendig klar over. Det er flere grunner til dette. Den største grunnen er antageligvis produsentene av kosttilskudd som har funnet ut at dersom man kan selge produkter til to forskjellige kategorier (bulk og deff) er det mer penger å tjene. Det andre er at man må være veldig flink med kostholdet. Hvordan dette fungerer er veldig godt forklart i denne filmen. http://www.youtube.com/watch?v=oi-jnsG0Z7Y Endret 13. januar 2013 av ^Th0mas^ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå