MrEspen Skrevet 1. februar 2013 Del Skrevet 1. februar 2013 Funker fint å bruke SGS3 som remote til tven med app ja, ligger flere tilgjengelig på Google Play... Men ofte synes jeg det er like lett å styre via fjernkontrollen, selv om det er morsomt å kunne styre fra do mens dama sitter og ser på tv Lenke til kommentar
Chipsmaster Skrevet 1. februar 2013 Forfatter Del Skrevet 1. februar 2013 Ja, fant selv en annen app, men det var ikke Samsung sin, for av en eller annen grunn fungerer ikke den med s3, men fant noen tilsvarende ja Lenke til kommentar
samco Skrevet 2. februar 2013 Del Skrevet 2. februar 2013 Forferdelig mange problemer med es8000. Ugjevnt baklys problemer er noe jeg ikke aksepterer på et High end produkt min es ble levert tilbake etter 1dag. Utrolig dålig tv i mørkt rom Lenke til kommentar
Nikkor Skrevet 2. februar 2013 Del Skrevet 2. februar 2013 Ja, helt klart. Min var fin om dagen men elendig om kvelden, ble faktisk mer fornøyd med en panasonic led til 6k som jeg har i mellomtiden til F 8000 blir lansert. De har jo brukt mye av samme teknologien som i es9000, så håper problemene er borte nå. Håper du testet den med gardinene trukket for og lyset av, er ikke mulig å se problemene i lyst rom med mindre du har ekstrem bleeding i bunnen. Lenke til kommentar
samco Skrevet 3. februar 2013 Del Skrevet 3. februar 2013 F8000 jukser samsung med å mørke letterbars noe på filmer for å skjule problemene med baklyset Håper selvsagt de får bukt på problemenepå f8000 es9000 er den beste edge led de har laget. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå