yasmin Skrevet 13. januar 2013 Del Skrevet 13. januar 2013 Det var 2uker siden jeg hadde samleie, og nå begynner jeg å merke noe, jeg har litt rare smerter i magen, føler meg kvalm hele tiden, vondt i ryggen og er trøtt hele tiden. lurer på om jeg bare innbiler meg de symptomen eller om man virkelig føler deg sånn etter andre uke?? Jeg trenger virkelig hjelp!!! Lenke til kommentar
Dr. Brodsky Skrevet 13. januar 2013 Del Skrevet 13. januar 2013 Hva trenger du hjelp til? Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 13. januar 2013 Del Skrevet 13. januar 2013 Dra på apoteket og kjøp en test. Verre er det faktisk ikke. Lenke til kommentar
yasmin Skrevet 13. januar 2013 Forfatter Del Skrevet 13. januar 2013 Om jeg virkelig er gravid eller ikke? Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 13. januar 2013 Del Skrevet 13. januar 2013 Som sagt: Gå til apoteket. Lenke til kommentar
Dr. Brodsky Skrevet 13. januar 2013 Del Skrevet 13. januar 2013 Om jeg virkelig er gravid eller ikke? Det kan ikke vi vite. Etter 2 uker begynner hormonproduksjonen din å endre seg, og noen kan føle seg kvalm. De fleste merker det imidlertid ikke så raskt. Det går forresten an å være kvalm og slapp uten å være gravid. 1 Lenke til kommentar
yasmin Skrevet 13. januar 2013 Forfatter Del Skrevet 13. januar 2013 Det kan ikke vi vite. Etter 2 uker begynner hormonproduksjonen din å endre seg, og noen kan føle seg kvalm. De fleste merker det imidlertid ikke så raskt. Det går forresten an å være kvalm og slapp uten å være gravid. Det er sant! Men vi en gravitetstest gi meg svar etter 2uker eller må jeg vente til at mensen uteblir?? Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 13. januar 2013 Del Skrevet 13. januar 2013 http://www.rfsu.se/no/Norsk/Produkter/Hjemmetester/Graviditetstest/ Med RFSU Graviditetstest kan du selv raskt og enkelt få vite om du er gravid. Testen kan tas allerede 6 til 15 dager etter befruktning, dvs en uke innen forventet menstruasjon. Lenke til kommentar
yasmin Skrevet 13. januar 2013 Forfatter Del Skrevet 13. januar 2013 http://www.rfsu.se/n...raviditetstest/ Tusen takk for hjelpen! Da for jeg ta meg en tur til apoteket for å kjøpe meg en sånn enn! Lenke til kommentar
Emancipate Skrevet 15. januar 2013 Del Skrevet 15. januar 2013 Du har samme navn som en p-pille, også blir du gravid?!? 2 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå