Eagleizer Skrevet 13. januar 2013 Del Skrevet 13. januar 2013 Hei! Har fom. idag, 2 maskiner med IE8 som ikke vil laste sidene til HW.no. Får bare den øverste banneren. Hare ingen problemer (vel, litt tregt) med å laste sidene med Chrome. (Sendt fra Thailand) Lenke til kommentar
Eagleizer Skrevet 13. januar 2013 Forfatter Del Skrevet 13. januar 2013 Samme problem med amobil.no.. Har ikke problemer med noen andre nettsider jeg har testet. Lenke til kommentar
Mannen med ljåen Skrevet 13. januar 2013 Del Skrevet 13. januar 2013 Jeg kan ikke løse problemet ditt. Men hvorfor bruker du IE8? Det er en gammel versjon. Hvis du har Windows XP, og ikke får nyere versjoner av IE, burde du bytte til en konkurrerende nettleser, eller en nyere utgave av Windows. Lenke til kommentar
xeq3 Skrevet 13. januar 2013 Del Skrevet 13. januar 2013 Webpage error details User Agent: Mozilla/4.0 (compatible; MSIE 8.0; Windows NT 6.1; Trident/4.0; SLCC2; .NET CLR 2.0.50727; .NET CLR 3.5.30729; .NET CLR 3.0.30729; Media Center PC 6.0; .NET4.0C; .NET4.0E; InfoPath.3) Timestamp: Sat, 12 Jan 2013 20:00:51 UTC Message: HTML Parsing Error: Unable to modify the parent container element before the child element is closed (KB927917) Line: 0 Char: 0 Code: 0 URI: http://www.hardware.no/ Lenke til kommentar
mads Skrevet 14. januar 2013 Del Skrevet 14. januar 2013 Heisann, Tusen takk for tilbakemelding! Problemet var noe JavaScript-kode relatert til responsivt design på nettsidene våre. Jeg har nå rullet ut en fix på dette. Ha en fin dag :-) Mvh, Mads Lenke til kommentar
Eagleizer Skrevet 7. februar 2013 Forfatter Del Skrevet 7. februar 2013 (endret) Jeg kan ikke løse problemet ditt. Men hvorfor bruker du IE8? Det er en gammel versjon. Hvis du har Windows XP, og ikke får nyere versjoner av IE, burde du bytte til en konkurrerende nettleser, eller en nyere utgave av Windows. Fordi den har google toolbar med "merk text" der du får knapper som du kan søke i teksten med. Ikke si at du kan søke etter text med andre nettlesere, for det fungerer LANGT fra like smidig.. Har du ikke prøvd det, kommer du aldri til å forstå det heller... Jeg har nå brukt WIN7 x64 siden det kom, parallellt med XP, men har nå sluttet å bruke XP (x64), men hvis du vil vite hva jeg mener om WIN7, så kan du ta en titt på post #14 her: https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1371510 XP var mye bedre enn WIN7. Basta! Endret 7. februar 2013 av Eagleizer Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå