Gå til innhold

Trenger ny smartmobil (overgang fra lumia 800)

Anbefalte innlegg

Hei og hopp alle sammen :)

I går klarte jeg å knuse skjermen på min Lumia 800. Den har gått i gulvet flere ganger, men denne gangen gikk det ikke bra. Skjermen er som sagt knust (bilde og touch funker fortsatt) og det virker som lys-sensoren har gått til helvete (virker som om mobilen tror det er mørkt hele tiden, dette gir problemer - får ikke til å legge på samtaler)

Til poenget: Jeg trenger nå en erstatter. Jeg henger ikke helt med på mobil fronten for tiden, og derfor søker jeg hjelp her

Krav:

- God skjerm

- Ganske greit kamera

- Minimum 16gb lagring

Er endel på tur (aktiv speider) så at den er vanntett er jo et pluss (tenker på Sony sin nye Xperia) Ellers så er jeg glad i god batterikapasitet.

Skal brukes til:

- Musikk (Spotify)

- Ta litt bilder (når jeg ikke har annet kamera med meg)

- Surfe

- GPS

- Selvfølgelig ringe og sende sms/mms

Har sett litt på disse:

- Samsung S3

- Sony Xperia V

- Lumia 920

- Samsung note 2

Er det noen som har erfaringer med disse?

#GreenRay

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Til speiderturene vil jeg anbefale å gjøre som jeg har gjort.. Kjøp en simpel Nokia-telefon på Clasern elns.

Koster et par hundrelapper bare.

Selv har jeg aldri på telefon på tur, det er fritiden min og i fritiden er jeg uten mobil.. Men jeg har med meg en sånn simpel sak trygt forvart i ryggsekken.

Lenke til kommentar

Spørs om ikke jeg hadde brukt en backup-mobil en liten periode, og gått for Xperia Z.

Den ser nice ut!

Galaxy S3 er bra, men er gørrstygg.

Jeg tror ikke jeg komemr til å vente på Xperia Z, regner med den kommer til å bli litt i det dyreste laget når den kommer ut også.

Galaxy S3 er som du sier, gørrstygg.

Så for meg står det litt mellom Xperia V og Note II

Til speiderturene vil jeg anbefale å gjøre som jeg har gjort.. Kjøp en simpel Nokia-telefon på Clasern elns.

Koster et par hundrelapper bare.

Selv har jeg aldri på telefon på tur, det er fritiden min og i fritiden er jeg uten mobil.. Men jeg har med meg en sånn simpel sak trygt forvart i ryggsekken.

Mobilen blir fort en del av turen når jeg drar på tur med roverlaget. VI har en tendens til å dra på litt luxus turer (Sofa, aggregat, musikk og gassovn)

Men alle turene er ikke slik, så en ekstramobil skal man ikke se bort ifra at jeg kjøper.

Men først og fremst trenger jeg en hverdagsmobil nå

Lenke til kommentar

Jeg tror ikke jeg komemr til å vente på Xperia Z, regner med den kommer til å bli litt i det dyreste laget når den kommer ut også.

Galaxy S3 er som du sier, gørrstygg.

Så for meg står det litt mellom Xperia V og Note II

Mobilen blir fort en del av turen når jeg drar på tur med roverlaget. VI har en tendens til å dra på litt luxus turer (Sofa, aggregat, musikk og gassovn)

Men alle turene er ikke slik, så en ekstramobil skal man ikke se bort ifra at jeg kjøper.

Men først og fremst trenger jeg en hverdagsmobil nå

Hva med å kjøpe en Huawei Ascend P1 & en Samsung E1170 på Lefdal.com nå før kl 24 og du slipper unna med 1850,- begge ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...