Sorce Skrevet 26. februar 2004 Del Skrevet 26. februar 2004 hehe mulig asus har stoppet produksjonen for å rette opp i en del feil... Min asus fungerer glimrende for tiden.. men vær ops på et par ting.. den sliter med andre wlan kort en asus sine.. du bør helst ha et 54mbit kort på klientene som skal ha wlan.. pr dags dato har asus bare pcmia.. ikke kjøpt pcmia-->pci adapter for dette senker hastigheten til under 54mbits.. og det er ikke Asusuen glad i.. uansett min funker glimrende så synd at den ikke er å få fatt i.. men den kommer nok.. Den som venter venter ikke forjeves Lenke til kommentar
Gjest Slettet-66d37 Skrevet 26. februar 2004 Del Skrevet 26. februar 2004 hehe..*irritert* venta i nesten en måned på intellimouse explorer 4 og. Håper de får inn routeren snart. Noen som tror det er verdt å dra inn på komplett i oslo og se om de har den der? Lenke til kommentar
Sorce Skrevet 26. februar 2004 Del Skrevet 26. februar 2004 sikkert ikke har dem ikke på lager så har dem ikke Lenke til kommentar
Gjest Slettet-66d37 Skrevet 26. februar 2004 Del Skrevet 26. februar 2004 hmm..nei kanskje ikke. men komplett butikken i Oslo deler ikke lager med online butikken da. Kan hende de har en liggende der, eller kanskje ikke. Får stikke innom og spørre Lenke til kommentar
twarr Skrevet 26. februar 2004 Del Skrevet 26. februar 2004 hehe mulig asus har stoppet produksjonen for å rette opp i en del feil... Min asus fungerer glimrende for tiden.. men vær ops på et par ting.. den sliter med andre wlan kort en asus sine.. du bør helst ha et 54mbit kort på klientene som skal ha wlan.. pr dags dato har asus bare pcmia.. ikke kjøpt pcmia-->pci adapter for dette senker hastigheten til under 54mbits.. og det er ikke Asusuen glad i.. uansett min funker glimrende så synd at den ikke er å få fatt i.. men den kommer nok.. Den som venter venter ikke forjeves ?? hva med denne da: http://komplett.no/k/ki.asp?action=info&p=...9&GrpID=12&s=pl Må man ha pcmcia kortet i tilegg til denne for å bruke i en stasjonær pc?? Det er jo bare dumt da visst det er slik... noen som vet? Lenke til kommentar
Sorce Skrevet 13. april 2004 Del Skrevet 13. april 2004 Ser at en del har problemer med rekkevidden på WL-500g. Det er mulig å sette opp utgangseffekten på denne fra 19mW til maksimum 84 mW. Dette gjøres slik: 1) Gå inn på ruteren på følgende adresse (eller den adressen om ruteren din har): http://192.168.1.1/Main_AdmStatus_Content.asp 2) I feltet "System Command" skriver man wl -i eth2 txpwr og trykk Refresh-knappen for å se hva utgangseffekten er satt til i øyeblikket. Ikke trykk Enter. Skriv wl -i eth2 txpwr 84 og trykk Refresh-knappen for å sette på maks utgangseffekt. Det er også mulig å justere effekten ned fra default 19mW helt ned til 1mW med samme kommando. Jeg vet ikke hvordan ruteren vil fungere over tid med denne utgangseffekten, da jeg selv ikke har behov for høyere effekt. Har prøvd det for å se at signalet blir stereke/svakere, noe som kan bekreftes. Jeg vet heller ikke om garantien blir berørt om denne kommandoen brukes. En annen spurte her om Logitech Quickcam Pro 4000 fungerer sammen med denne ruteren, og det kan jeg bekrefte at det gjør. ok fikk opp at utgangshastigheten min var noe sånt som 255 når max er 84 skummelt P Lenke til kommentar
fudun Skrevet 13. april 2004 Forfatter Del Skrevet 13. april 2004 sorce: Hastighet eller utgangseffekt? Skrivefeil, eller blander du sammen nå? Lenke til kommentar
Sorce Skrevet 14. april 2004 Del Skrevet 14. april 2004 (endret) jeg skrev in den kommandoen og svaret jeg fikk var 255 altså dvs at effekten skulle være 255, men har skrudd den ned å får den ikke over 84 nå, men ellers funker alt fint her txpwr is 255 der had du det litt rart spør du meg.. får granske dette fenomenet litt til Endret 14. april 2004 av Sorce Lenke til kommentar
fjutsi Skrevet 18. april 2004 Del Skrevet 18. april 2004 Jeg har også NGT + 500g. Hadde problemer helt til jeg sluttet å bruke WAN porten. Nå går ADSL kabelen inn i en LAN port og jeg surfer trådløst. Har imidlertid litt problemer med å logge meg på etter at maskinen har vært av, men det kommer ettter en stund. Lenke til kommentar
Gromle Skrevet 18. april 2004 Del Skrevet 18. april 2004 hehe mulig asus har stoppet produksjonen for å rette opp i en del feil... Min asus fungerer glimrende for tiden.. men vær ops på et par ting.. den sliter med andre wlan kort en asus sine.. du bør helst ha et 54mbit kort på klientene som skal ha wlan.. pr dags dato har asus bare pcmia.. ikke kjøpt pcmia-->pci adapter for dette senker hastigheten til under 54mbits.. og det er ikke Asusuen glad i.. uansett min funker glimrende så synd at den ikke er å få fatt i.. men den kommer nok.. Den som venter venter ikke forjeves Her er jeg litt uenig. Bruker både 3Com54Mbit- og SMC 11Mbit-kort mot asus'en og funker utmerket. Lenke til kommentar
Sorce Skrevet 19. april 2004 Del Skrevet 19. april 2004 rar i grunnen.. men wlan er wlan.. foretrekker kabel jeg nå Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå