IHS Skrevet 16. februar 2013 Del Skrevet 16. februar 2013 Det finnes ingen "virkelighet", ... Fysisk, nei Lenke til kommentar
RWS Skrevet 16. februar 2013 Del Skrevet 16. februar 2013 Det finnes ingen "virkelighet", i hvert fall ikke her og nå, men du skal ha takk for forsøket på å forvirre Så har jeg bare en påstand, og den kjenner jo du veldig godt - så hvorfor forsøker du ikke heller å ta fatt i den? Først påstår du at det ikke finnes noen virkelighet, så vil du at jeg skal ta fatt i den? Du e nå forvirrende også da Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147 Skrevet 16. februar 2013 Del Skrevet 16. februar 2013 Først påstår du at det ikke finnes noen virkelighet, så vil du at jeg skal ta fatt i den? Du e nå forvirrende også da Nå har du forvirret deg selv, rett i grøfta hint: påstand Lenke til kommentar
RWS Skrevet 16. februar 2013 Del Skrevet 16. februar 2013 Nå har du forvirret deg selv, rett i grøftaDu er sikker på at du ikke er der alt? hint: påstand Jupp, påstander... Det er hva religion er, påstander og veldig lite annet... Du visste det, sant? 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå