Roedthaarogfregner Skrevet 13. januar 2013 Del Skrevet 13. januar 2013 Morn! Startet å trene etter program for første gang i oktober i fjor, har fulgt det fint til nå og sett en del fremgang, men er likevel litt nysgjerrig om hvor "lurt" jeg trener. Programmet jeg følger er følgende, med noen få endringer: http://www.muscleandstrength.com/workouts/off-season-football-training.html Valgt på anbefaling av en kamerat. I praksis erstatter jeg seated calf raise med normale med vektstang, følger ellers det oppsatte omtrentlig. Er det noe jeg kan/bør gjøre annerledes eller ha i bakhodet? Også veldig interessert i tips til oppvarming. -Roedthaarogfregner Lenke til kommentar
Akse Skrevet 16. januar 2013 Del Skrevet 16. januar 2013 Det er mange øvelser der jeg personlig hadde byttet ut med andre, men å ta et program for så å bytte ut alle øvelsene blir meningsløst. Jeg synes i hvert fall programmet burde hatt markløft og militærpress/skulderpress. Lenke til kommentar
Roedthaarogfregner Skrevet 17. januar 2013 Forfatter Del Skrevet 17. januar 2013 Kunne ikke navnet på øvelsen, men jeg har visst ofte byttet ut Skullcrushers med skulderpress, siden jeg er mer komfortabel med å makse skulderpress alene enn skullcrushers. Markløft har såpass rykte på seg for å ødelegge folk at jeg har ligget langt unna til nå. Får vurdere det. Lenke til kommentar
Akse Skrevet 17. januar 2013 Del Skrevet 17. januar 2013 Markløft ødelegger ingen om du kjører det med god teknikk. Lenke til kommentar
Primer4 Skrevet 17. januar 2013 Del Skrevet 17. januar 2013 Amerikansk fotball-program hvor man ikke trener direkte traps eller skuldre, virker litt useriøst mtp. alle taklingene og kastene. Ikke det verste programmet jeg har sett (er garantert og gi deg framgang om du spiser og sover nok) men ville heller ha valgt ett som er basert rundt Markløft/Knebøy/Benkpress/Militærpress. Lenke til kommentar
Kevlar Skrevet 18. januar 2013 Del Skrevet 18. januar 2013 Tviler sterkt på at noen som spiller amerikansk fotball ville fulgt det programmet off-season. Man bygger power med deads & cleans med tunge vekter, ikke med nedtrekk og flys Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå