snorri Skrevet 12. september 2003 Del Skrevet 12. september 2003 Fikk opp denne feilmeldingen for en stund siden da jeg jobbet ved PC'en. Og vel, hva ****** er det? Hvordan får jeg det vekk? Takk for all hjelp. P.S. Til slutt, en rask linje til våre elskede admins: Jeg visste ikke hvor jeg skulle poste, vær vennlig og spar min sjel fra evig pine og fortapelse. (En ukes banning) Lenke til kommentar
Blib Skrevet 12. september 2003 Del Skrevet 12. september 2003 Dette er Blaster-viruset. Ufattelig at det faktisk finnes folk som ikke har lastet ned patchen! Stikk til WinUpdate og last ned fix. (Eller google etter "blaster fix" eller noe) Lenke til kommentar
P@rm@nn Skrevet 12. september 2003 Del Skrevet 12. september 2003 Du har fått viruset MsBlaster. Søk på det på forumet du, eller du kan gå direkte her. For å stoppe avslutningen av maskinen skriver du shutdown -a i "start-kjør (eller RUN på engelsk)". Lenke til kommentar
MorePower Skrevet 12. september 2003 Del Skrevet 12. september 2003 Skulle tro du har fått Blaster viruset. Last ned det du trenger fra symantec eller lignende for å bli kvitt det. Kjør win update så slipper du å få det igjen. Lenke til kommentar
snorri Skrevet 12. september 2003 Forfatter Del Skrevet 12. september 2003 lol... Fikset det hos min søster forleden dag, men hadde ingen anelse om at det var dette den fant på. Takk for hjelpen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå