AresSmiling Skrevet 13. januar 2013 Del Skrevet 13. januar 2013 (endret) Hvorfor vil du aldri være kul og pen. Du kan ikke kle seg som alle andre, og få en dårlig hårklipp og forvente at kvinner skal tro at du er super pen. Nei min gode venn, det tar mer enn det. for å være kul og pen trenger du din egen stil. Du har å glemme hva som er "moteriktig" og bare egne hva du vil. Være annerledes. Skille deg ut. Og det samme gjelder for hårklipp din . Hvis du er under 35 så den eneste måten å bli vurdert pen på er å ha en fantastisk, stilig hårklipp. Glem frisør, gå til en faktisk stilist. Selvfølgelig trenger du ansikts estetikk å gjøre dette, men store hårklipp er utrolig viktig. Farge håret mørkere farger, få høydepunkter, tekstur det, barbere ryggen og sidene, ha en søt pannelugg. Uansett. Bare ha en stil og bruk den. Og ikke glem å endre det opp. Kanskje har mørkebrunt hår for et par måneder, og akkurat som alle skal venne seg til det, vokser det ut og farge det noe annet. Du kan re-oppfinne deg selv igjen og igjen. Det du har det. . Du vil kanskje bli kalt fasjonable hvis du er smart om hvordan du kler deg, men du vil aldri ha jenter i tenårene og tjueårene forelsket i deg. Det morsomme er at dem tror de kan få deg Å være muskuløs og rik betyr ikke dritt uansett. Folk som tror at kompenserer estetikk er psykotiske. Det handler om mote, godt hår, og ansikts estetikk. Hvis du har disse tre tingene vil du være i stand til å gifte deg med en ung kvinne du ønsker. Som er en helvetes mye bedre enn å få utklipp av noen 30 år gamle gull-diggere. Ikke glem å tatovere øyenbryn hvis de ikke er tykke nok ,tykke øyenbryn = maskulint , bruk eyeliner om du må. Endret 13. januar 2013 av AresSmiling 1 Lenke til kommentar
Kakeshoma Skrevet 13. januar 2013 Del Skrevet 13. januar 2013 Jeg er kul og pen, så aner ikke hva du snakker om... 2 Lenke til kommentar
cowboy bob Skrevet 14. januar 2013 Del Skrevet 14. januar 2013 Dette burde være sånn global tråd som alle ser hele tiden. Mange på diskusjon som trenger å høre sannheten. Lenke til kommentar
SonicDragon Skrevet 14. januar 2013 Del Skrevet 14. januar 2013 Jeg er kul og pen, så aner ikke hva du snakker om... Helt riktig jenta mi (og da snakker jeg til Rapunsel ikke brukeren XD). Kul er subjektivt. Jeg VET at jeg kan være kul for andre folk. Dessuten, er jeg ikke opptatt av å være kult, og DET er kult det. Fordi det er så lite kult å se alle de Pabloene på skolen som ikke klarer å holde hestene sine*, og dummer seg ut i håp om å være kule *"Hold hestene Pablo" - lærte det fra Pondus XD hnjeeeeeee Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå