starfish Skrevet 12. september 2003 Del Skrevet 12. september 2003 jeg skulle brenne ut 2 filer på 725mb. jeg har kjøpt 900mb cd-r. og jeg har fulgt instruksjonene for overbrenne. jeg bruker nero5. den første cd'n gikk greit, men nå sier nero : og cd'n løser seg ut. det står på guiden at jeg skal vente på denne : men den kommer ikke.. cd'n bare løser seg ut. hva kan jeg gjør for at det skal gå? Lenke til kommentar
Zuluzion Skrevet 13. september 2003 Del Skrevet 13. september 2003 du må aktivere overburn Lenke til kommentar
Duqe Skrevet 14. september 2003 Del Skrevet 14. september 2003 Brente en gang en film på 785 mb på 90min, det funka heller ikke. Men prøvde igjen med andre slags typer filer inntil 800mb fungerte helt greit. Aktiver overburn, bruk no multisession, brenn det i disc at once. Vil tro at det skal funke da. Lenke til kommentar
starfish Skrevet 15. september 2003 Forfatter Del Skrevet 15. september 2003 jeg skrev jo at jeg hadde fulgt instruksjonene for å overbrenne, dvs. aktivert overburn og det der. men nå funker ikke brenneren i det hele tatt. leser ikke cd'r en gang. Lenke til kommentar
CPurcell Skrevet 15. september 2003 Del Skrevet 15. september 2003 Får du opp brenner'n på Min Datamaskin da? Kanskje den av en eller annen grunn er deaktivert i enhetsbehandling. Har du sett i manualen til brenner'n, eller på hjemmesia til produsenten om du finner løsningen der? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå