AnonymDiskusjon Skrevet 13. januar 2013 Del Skrevet 13. januar 2013 Vet noen noe om dette? Hvem er kundene? Hvor stort er markedet? Anonym poster: 9a3f6878ded7f16781291c43f7457791 Lenke til kommentar
tom waits for alice Skrevet 13. januar 2013 Del Skrevet 13. januar 2013 Dette har jeg ingen dybdekunnskap om, men noen ting er det vel vanlig å anta: 1. Mannlige prosituerte har som regel mannlige kunder. Selv de som har kvinnelige kunder har som regel også sex med menn. Markedet er for lite ellers. 2. Mannlige prostituerte tjener bare halvparten av det en kvinnelig gjør. Det er altså ingen god butikk. 3. Mannlige prostituerte har bare unntaksvis halliker. Det betyr ingen å dele pengene med, men også ingen beskyttelse. 4. Siden Norge ikke har noen tradisjon for badehus og massasjeinstitutter, og forbud mot sexkjøp, antar jeg at de fleste mannlige prostituerte selger seg på byen. Med alle mulige forbehold. Geir Lenke til kommentar
Phelge Skrevet 14. januar 2013 Del Skrevet 14. januar 2013 4. Siden Norge ikke har noen tradisjon for badehus og massasjeinstitutter, og forbud mot sexkjøp, antar jeg at de fleste mannlige prostituerte selger seg på byen. Med alle mulige forbehold. Geir Sånne homoprostitusjonsbadstuer finnes det jo flust av i Bergen. Lenke til kommentar
""" Skrevet 14. januar 2013 Del Skrevet 14. januar 2013 (endret) Som tom waits for alice skriver er det for det meste mannlige kunder, og da gjerne eldre menn som er ute etter eldre tennåringer/yngre menn. 18-22 eller noe. Etter det blir det bare vanskeligere og vanskeligere og skaffe kunder. Men at de bare tjener halvparten av kvinnelige stemmer dårlig overens med det jeg har lest. Per ligg tjente de mye mer enn hva kvinnelige gjorde, men de hadde seg ikke like ofte som kvinner. Men det var vel fordi de ikke hadde et behov for det. Kunne sikkert ha tjent mye mer om de ville/orket. Kilde: Natt & Dag, men husker ikke hvilket nummer. Var i nummeret hvor det var et intervju med Drugged SS i hvertfall. Endret 14. januar 2013 av Video Girl Lenke til kommentar
tom waits for alice Skrevet 14. januar 2013 Del Skrevet 14. januar 2013 (endret) Pro Senteret har laget en rapport om mannlig prostitusjon: Link Den sier så vidt jeg kan se ingenting om fortjeneste. Mitt inntrykk er at tilbudet er stort (mange unge gutter prøver seg på dette) mens etterspørselen er mindre. Det tilsier lavere priser, men det kan hende det er faktorer som endrer dette. Min kilde var en utenlandsk rapport, som jeg ikke husker hvor jeg fant. Sånne homoprostitusjonsbadstuer finnes det jo flust av i Bergen. Jeg vet ikke om det er flust av dem, men det finnes et par beryktede ja. Geir Endret 14. januar 2013 av tom waits for alice Lenke til kommentar
Spartapus Skrevet 14. januar 2013 Del Skrevet 14. januar 2013 Det har kan jo TS finne ut rimelig lett på egenhånd, forutsatt at det er en mann... Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 14. januar 2013 Forfatter Del Skrevet 14. januar 2013 Det kan han nok. Men kanskje er han bare nysgjerrig. Eller kanskje han vil vite om han er nødt til å bli fortrolig med å ligge med menn. Og om det er verdt det. Mange takk for alle svar. Det meste stemmer (dessverre) med det inntrykket jeg hadde. Anonym poster: 9a3f6878ded7f16781291c43f7457791 Lenke til kommentar
Spartapus Skrevet 15. januar 2013 Del Skrevet 15. januar 2013 Vel vel, noen må stå opp kl. 7 for å gå på kontoret, andre må tåle å få noe hardt opp bak. Livet er en vandring i sivet, sa Bjørnson, og det var nok dette han tenkte på. 4 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg