Qwseyvnd Skrevet 12. september 2003 Del Skrevet 12. september 2003 Hei. Dere vet denne Avantech B031 kabinett, har sett test på www.ocshoot.no Den så genialt ut, pratet med en mann i 40 årene og han hjulpet en venn for å bygge med den Avantech. Han sa: lette å bygge, trenger ikke så mye skrue, god plass, billig bare 550 kr. Den har jo plass til 120mm vifte i fronten som jeg alltig har hatt lyst på, liker å utnytte plass til minste detalj. Tror har en problem hvis harddisk skrues på "dør" der øverste 2 skrue som festes med harddisk...har et ABIT FX5900 OTES der kjøleribben er SVÆR, kommer den til å kræsje med harddisk? Liker den funkjsonen kort-holder slik slipper min kort bøye etterhvert I bakkant finner du enda en ramme, denne har plass til 2 stk 80mm vifter. SMART, overklokke littegrann mer. Lurer om noe annet, Anita, søsteren min har en Q-Tec kabinett, den mini-tower...der har bare 1 harddisk å putte i, så jeg lurer går det bra å lage 4 hull på strømforsyningen slik harddisken ligger nedover, skruer festes på strømforsyning... Den er så liten og litt trang, må utnytte plass litt mer mens den kan. Lenke til kommentar
Qwseyvnd Skrevet 13. september 2003 Forfatter Del Skrevet 13. september 2003 Ingen som svarer ?? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå